Pulassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mulla poika ekaa kertaa flunssassa. Ikää on 2,7v Raukka ei osaa niistää olenkaan. Miten siis saan rään pois nenästä jotta pojan olo helpottuisi? Ostin eilen nenä suihketta mutta kannattaako sitäkään nuhan aikana ruikkailla paljoa? Kolme kertaa päivässä on ohjeessa..

Eikö osaa ollenkaan niistää? :o
Pyydä puhaltamaan nenän kautta, jospa sitten onnistuisi.
Tai tee nenäliinan/talouspaperin reunasta sellainen "rulla" ja kaivele siltä räkää ulos.

Ei kaikki tosiaankaan osaa niistää. Meilä poju kohta 4v eikä osaa niistää.
Mä oon laittanu lämpimään suihkuun et alkaa räkävalumaan ihan itestään ja isot köntit poistanu pumpulipuikolla.

joo ei osaa niistää ku ei ole ennen ollut nuhassa. Ajattelin että illemmalla käymme suihkussa. Ku ei tuolta oikein mitään valukkaan on vaan tukossa. Maanantaina on onneksi lääkäri..tosin oli allergia testi asiaa mutta saa nyt kattoo flunssaista poikaa..

menkää lavuaarin ääreen ja lämmintä vettä tulemaan. niistä itse (veden kanssa) omalla kädelläsi pojan nenää.

yöksi sängyn viereen sipulia, märkiä pyyhkeitä huoneeseen jotta ilma pysyy kosteana, sängynpää koholle esim. kirjoja sängynjalkojen alle, apteekista suolatippoja ja nasolinia, panadolsuppo ja johan pärjäätte huomiseen!

Uusimmat

Yhteistyössä