A
aaaddee
Vieras
jos vain viitsisitte laittaa lihapullien ohjetta joissa on korppujauhoja. Olis tarkotus tehdä isompi satsi ja vielä jatkaa tuolla korppujauholla, mutta en tiedä mittasuhteita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27214260:Minä laitan aina... Enpä tiennyt pula-ajaksi. Mutta siis jos 400 g jauhelihaa, 1 desi korppujauhoja kahteen desiin kermaviiliä tai maitoo tai jotain
Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä?;27214292:Itse en käytä korppujauhoja, mutta jatkan kaurahiutaleilla; yleensä laitan jauhelihan lisäksi sipulia, kermaviiliä, kaurahiutaleita, kananmunaa ja mausteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27214275:Mulle selvisi vasta pari vuotta sitten ettei ne kuulu joka resptiin ja on tosiaan jatketta
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä?;27214313:Ei mulla ole tarkkoja määriä kun yleensä vaan heittelen raaka-aineet kulhoon, mutta normaalisti suunnilleen näin:
800g jauhelihaa
2 kananmunaa
n. 2dl kaurahiutaleita
1 sipuli
mustapippurijauhe, paprikajauhe, suola, oregano, (valkosipuli)
Hyvää on tullut joka kerta!
Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä?;27214292:Itse en käytä korppujauhoja, mutta jatkan kaurahiutaleilla; yleensä laitan jauhelihan lisäksi sipulia, kermaviiliä, kaurahiutaleita, kananmunaa ja mausteita.
Alkuperäinen kirjoittaja entäs tämä?;27214340:Joo sinne vaan sekaan, ei tarvitse turvotella etukäteen. Se kermaviili pehmentää niitä kyspymisen aikana.. Kerrohan sit miltä maistui![]()