Olisikohan kiinnostusta blogille, joka käsittelisi "pula-ajan kokkailuja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja toki muitakin pula-ajan vinkkejä. Mietin vain kun nykyään on niin tiukkaa monellakin rahasta ja kaikki ruokablogit tuntuvat olevan sellaisia että pitää tehdä erikseen kalliilla rahalla ruokaa/leivonnaisia.

Kiinnostaisi, jos se tosiaan käsittelisi oikean pula-ajan kokkailuja ja vinkkejä, siis ihan historiallisesta näkökulmasta. "Kokkaa pienellä rahalla" -blogi taas ei kiinnostaisi yhtään.

[QUOTE="vieras";26883495]Voisiko siinä olla sekaisin ohjeita ns. oikeilta pula-ajoilta ja nykyajalta? Kyselee ap.[/QUOTE]

Itse näin juuri kaivosmuseossa sellaisen pula-ajan keittokirjan, ja siitä tuli mieleen vain pettuleipä yms. ja sen mielikuvan vuoksi vastailin. Kommentoinkin siellä, että eipä kuulosta houkuttelevalta. Mutta paremmin en ole perehtynyt, ja näköjään sellaisestakin kiinnostuneita löytyy, joten mikä jottei sitten. Itse taas mutu tuntumalla vastailen, että ehkä sitten yhdistelisin?

Joo kiinnostaisi, etenkin kaikki vanhat pula-ajan ruoat, vaikka tuunattunakin moderneimmiksi. Mulla oli keittokirja missä oli keuhkomuhennosta esimerkiksi. :D Tuskin maistuisi..

Pistä vaan tänne linkkiä jos sellaisen blogin teet. :)

[QUOTE="Jep";26883595]Kiinnostaa nykyaikaan soveltuvat reseptit. Pettuleipää tuskin kukaan enää syö..[/QUOTE]

Minua just kiinnostaisi se pettuleipäkin:) Ja muut korvikekokeilut.

Yhteistyössä