E
eräs äiti
Vieras
Help me!! Luin eräästä lasten hoitoa ja kehitystä käsittelevästä kirjasta (kyseessä aika uusi painos ja kirjaa käytetään lähihoitajan opinnoissa), että vauvaa ei saa jättää vartioimatta selälleen, koska se voi pulauttaa ja oksua mennä keuhkoihin. Itse olen tähän asti hyvillä mielin nukuttanut lasta selällään enkä itse nukkuessa tietystikään voi vahtia toista silmä kovana. Olen myös imettänyt lasta niin että lapsi on selälleen.
Onko tällöin siis voinut maitoa/puklua mennä keuhkoihin? Kohtaako lastani nyt hidas tukehtumiskuolema? Kai tuo ainakin yskisi jos jotain menisi sen hengitysteihin?
Miten te muut nukutatte vauvanne? Kyljellään? Meidän neiti ei tahdo pysyä kyljellään.. olen kyllä kokeillut laittaa selän taakse tueksi jotain, mutta siitä huolimatta vauva pääsee siitä selälleen.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
Onko tällöin siis voinut maitoa/puklua mennä keuhkoihin? Kohtaako lastani nyt hidas tukehtumiskuolema? Kai tuo ainakin yskisi jos jotain menisi sen hengitysteihin?
Miten te muut nukutatte vauvanne? Kyljellään? Meidän neiti ei tahdo pysyä kyljellään.. olen kyllä kokeillut laittaa selän taakse tueksi jotain, mutta siitä huolimatta vauva pääsee siitä selälleen.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä