Pukisitko lapsesi näihin vaatteisiin?

  • Viestiketjun aloittaja no joo
  • Ensimmäinen viesti
ei onnistu
ei tuo nyt niin valtava paketti ole!! isoja kuvia ja yhdestä vaattesta kerrallaan otettu monta kuvaa erikuvakulmista. hämää kamalasti joitakin ostajia. itse en kuitenkaan mene lankaan. kauheita rytkyjä. ehkä maalle olis sopivat. kierrätys torilta saa tollaisia vaikka kuinka jos joku tykkää. vink vink
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22182233]mun mielestä toi hame joka on tossa pienessä kuvassa kauluspaidan kanssa on ihan ok. Sen voisin pukea. Ja noi kurikset, mutten rikkinäisiä (en laita kuriksia kumppareiden sisään niin kuin myyjä neuvoo, vähän epämukavaa lapselle!) lelut on karmeita... mutta kyllä kirppikset on TÄYNNÄ just tälläisiä vaatteita joten joku niitä käyttää.[/QUOTE]

peesi tälle -tosin ne vaatteet on siellä kirppiksellä kuukaudesta toiseen myymättä, ja haisee sellaselta varastolta ettei ole myyjäkään niitä vuosiin käyttänyt!
 
ehkä
voisin pukeakin, mutta ei tuo ekaluokkalainen 117 cm ehkä itse olisi kovin innoissaan. on vaikea olla noissa kauluspaidoissa ym. hienoissa mekoissa. kivempi olla farkuissa ja collegehousuissa.
 

Yhteistyössä