Pukemisen vaikeus

  • Viestiketjun aloittaja Äiti -02
  • Ensimmäinen viesti
Äiti -02
Antakaa nyt jotain vinkkiä, kui sais 4vee tytön pukemaan, (osaa kyllä osannut jo 2 vuotta) Typy kun täytti 4v siitä tuli ihan vauva. Pukeminen meillä mennyt ihan mahdottomaksi kun ei saa enää mitään itse päälle. Ei yöpaitaa päältä, ei pikkareita jalkaan, ei mitään ja aamulla ei kelvannut apukaan, laittaa jalat ristiin ja alkaa pyöriä maassa ettei varmaan saa puettua, hermot menee ja menikin aamulla kun oli jo kiire ja tyttö vaan juoksee peiton alle yöpuku päällä kun pitäis jo olla menossa. Jos olis ollu kesä olisin vieny yöppäri päällä tytön tarhaan, mutta nyt ei se konsti enään toimi. Kuten myöskään "näytäs kui hienosti/nopeesti osaat pukee"
:headwall: :headwall: :headwall:
 
meillä myös saa 4 v poikaa autella pukemisessa... paidan laitossa, lenkkareissa- ja kaikessa on ollut itsenäinen ennen. mahtaako kuulua ikäkehitykseen?? ja mua ärsyttää tää asia kun kuopuskin 2v jo osaa itse pukea ( autan tarvittaessa) ja luulen että pääsen nyt helpolla ni eiköhän tämä esikoinen keksinyt nyt sitte tän pukemisen vaikeuden...
 
Voi lla, ettei toimi ihan noin isolla, mutta pienemmällä me tehtiin niin, että hän meni puseron sisään piiloon ja ihmeteltiin kovasti, missä on. Hämmästys kummastus oli suuri, kun pää ilmestyi ja sitten kädet. Kovasti naurettiin. Nyt sukkahousut saattavat joskus syödä varpaat.
 

Yhteistyössä