pukamista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LILLI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LILLI

Jäsen
26.05.2004
413
0
16
kokemuksia peräpukamista synnytyksen jälkeen?Vauva nyt melkein 4 kk, pukamat ei enää vaivaa muuten paitsi noin kerran viikossa vuotaa verta ulostamisen yhteydessä. Tää on niin ärsyttävä vaiva, etten kovin hevin haluis lekurille mennä, jos vaan uskaltas vielä ootella jahka vaiva paranee kun aika kuluu. Tietäneekö kukaan pitäskö jo huolestua ja kaikesta huolimatta marssia lekuriin?

Ihan sama homma mulla, lapsi kohta 4 kk ja pukamat vielä mukana ja täysin samat oireet. Vähän olen ihmetelly, että koska ne alkaa hävitä. Kauhukseni luin jostain muistaakseni, ettei ne välttämättä häviä lainkaan..... :( Onneks ne ei tosiaan ole sen kummemmin kipeet.

Mulla myös oli vaivana pukamat ja päätin vain suihkutella säännöllisesti.Nyt ovat onneksi hävinneet...jä hoitona oli vain lämmin suihkuttelu päivittäin.Olen aikaisemmin joutunut käymään lääkärissä vaivan takia ja kieltämättä ei ollut mikään mukava kokemus.Tietenkin on pakko mennä lääkäriin,jos vaiva jatkuu.Vaikeimmissa tapauksissa ne kuulema leikataan pois,mutta siitä en tiedä tarkemmin.Joten rakkaat sisaret.....Suihkuttelemaan!!!!

Ne eivät häviä KOSKAAn, paitsi jos menee ne leikkaamaan. mulle tuli ne ekan lapsen jälkeen, mieletön kipu ja vaiva kesti 1kk ajan. sitten helpotti toisen jälkeen vaivat kestivät puoli vuotta. nyt kolmannen odotusaikana ne jo vaivasivat niin etten pystynyt istumaan kävin kirurgilla joka sanoi ettei muuta apua ole kuin leikkaus. sain toki monnenäköistä puudutetta mutteivät ne auta kuin hetken. ja ovat todellakin pahentuneet iän ja vuosien myötä. nyt tämä kolmas on kohta 3kk ja vaivat ovat inhottavat ja päivittäiset. karvastelee ja ovat kipeät. hetken auttaa suihkuttelu ja puudutteet.

Yhteistyössä