puistossa..

Champion harmaana
Olen huomannut! Ennen kaikkea ei itseä huvita tutustua muihin äiteihin osaksi sen vuoksi että meideän leikkipuistossa kakarat saa tehdä mitä vaan \|O Äidit vaan katsovat vierestä eikä kiellä ja yksi äiti kehtasi suuttua mulle kun kielsin sen lasta heittelemästä lumella meidän poikaa. Aikani katsoin touhua vierestä, ensin pyysin nätisi lopettamaan ja sitten kielsin tiukemmin. Lapsi lopetti mutta äiti suuttui ja käski jättää lapsensa kasvatuksen hänelle itselleen. Totesin vaan että kumma kasvatus kun saa tehdä lapsi mitä lystää, että jos mun poikaa heitellään lumella ja äiti on niin typerä ettei kiellä asiaa niin teen sen sitten itse! Eipä sanonut äiti mitään sen jälkeen...

Näitä vastaavia tapauksia on paljon... Olen varmaan inhotuin äiti koko puistossa :) Mutta en vie lastani sinne muiden kiusattavaksi!

Mutta on tietty poikkeuksiakin! muutama äiti on sellaisia jotka juttelee :)
 
Pirpiz laiskana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 12:54 vieras kirjoitti:
Minä kyllä porisutan pyörryksiin ihan kenet vaan puistotuttavuuden, jos sellaisen jostain löydän. MUTTA KUN SIELLÄ PUISTOISSA EI IKINÄ KÄY KETÄÄN!!!
Tuu meijän puistoon porisee miun kans :D Miullon aina ihan sikatylsää kans yksinään jorista ko muut loistaa poissaolollaan..
 
no me käyään aika paljon puistoissa, mutta sielä ei juuri koskaan ole muita joten aika tylsää on olla. no me ollaan kyl jo aamulla 9 aikaan, että ehkä muut nukkuu... :ashamed: :ashamed: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 14:43 Pirpiz laiskana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 12:54 vieras kirjoitti:
Minä kyllä porisutan pyörryksiin ihan kenet vaan puistotuttavuuden, jos sellaisen jostain löydän. MUTTA KUN SIELLÄ PUISTOISSA EI IKINÄ KÄY KETÄÄN!!!
Tuu meijän puistoon porisee miun kans :D Miullon aina ihan sikatylsää kans yksinään jorista ko muut loistaa poissaolollaan..
Murteestasi päätelleen emme taida asustella ihan lähettyvillä toisiamme. Muuten kyllä tulisin ihan viivana...
 
tavallaan joo. Lapsien nimet kyllä tiedän, mutta en äitien. Ja jonkin verran tulee lapsista jutusteltua, mutta enpä kahville ole ilennyt pyytää (vaikka mieli välillä tekisi, olen aikas ujo...) Muutamaa "nimetöntä" tulee tosin kylillä moikattua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 14:08 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 14:43 Pirpiz laiskana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 12:54 vieras kirjoitti:
Minä kyllä porisutan pyörryksiin ihan kenet vaan puistotuttavuuden, jos sellaisen jostain löydän. MUTTA KUN SIELLÄ PUISTOISSA EI IKINÄ KÄY KETÄÄN!!!
Tuu meijän puistoon porisee miun kans :D Miullon aina ihan sikatylsää kans yksinään jorista ko muut loistaa poissaolollaan..
Murteestasi päätelleen emme taida asustella ihan lähettyvillä toisiamme. Muuten kyllä tulisin ihan viivana...
No höh, niimmie vähä arvelinnii
:D
 

Yhteistyössä