oletteko muut huomannut samaa puistossa käydessä! Että siellä on todella vaikea kaverustua muihin äiteihin..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 12:54 vieras kirjoitti:Minä kyllä porisutan pyörryksiin ihan kenet vaan puistotuttavuuden, jos sellaisen jostain löydän. MUTTA KUN SIELLÄ PUISTOISSA EI IKINÄ KÄY KETÄÄN!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 14:43 Pirpiz laiskana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 12:54 vieras kirjoitti:Minä kyllä porisutan pyörryksiin ihan kenet vaan puistotuttavuuden, jos sellaisen jostain löydän. MUTTA KUN SIELLÄ PUISTOISSA EI IKINÄ KÄY KETÄÄN!!!
Tuu meijän puistoon porisee miun kansMiullon aina ihan sikatylsää kans yksinään jorista ko muut loistaa poissaolollaan..
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 14:08 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 14:43 Pirpiz laiskana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 12:54 vieras kirjoitti:Minä kyllä porisutan pyörryksiin ihan kenet vaan puistotuttavuuden, jos sellaisen jostain löydän. MUTTA KUN SIELLÄ PUISTOISSA EI IKINÄ KÄY KETÄÄN!!!
Tuu meijän puistoon porisee miun kansMiullon aina ihan sikatylsää kans yksinään jorista ko muut loistaa poissaolollaan..
Murteestasi päätelleen emme taida asustella ihan lähettyvillä toisiamme. Muuten kyllä tulisin ihan viivana...
No höh, niimmie vähä arvelinnii