puistomammojen top 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
1. maailman on pysähdyttävä, minullla on ihana taapero

äiti juuri kävelemään oppineen esikoisen kanssa. koko puiston tulee pyshtyä, kun hänen pikku muru tutkii puiston ainoaa liukumäkeä. lässyttää ja läähättää lapsen niskaan taukoamatta. mulkoilee vihaisesti kaikki isompi lapsia, jotka leikkivät puistossa ja erityisesti näiden äitejä. kuvittelee vielä olevansa se äiti joka tykkää ja jaksaa puuhata lapsensa kanssa, opastaa ja neuvoo joka v''tun asiassa ja mulkilee taas pahasti muita äitejä, jotka eivät esitä yltiö-aktiivista lässyttävää äitimyyttiä.

2. minä tiedän kaiken

siinä se tulikin. tietää kaikesta kaiken ja kertoo sen mielellään muille. omistaa tusinan lapsia ja toisen hoitosellaisia, joten et voi kertoa tai tietää mitään mistä tällä naisella ei olisi neuvoa, vinkkia tai kokemusta. kaikki muut tiet onnistuneeseen äityiteen on vääriä.

3. olen tosi äiti, minulla on kaksi pientä taaperoa

tämä äiti oon noussut jo yhden lapsen auvoisuuden ylapuolelle. muistaa mainita kaikille rasvaisessa tukassaan ja mistien silmäalusten kanssa kuinka hänkin vielä silloin kuin oli vain yksi lapsi jaksoi. vakuuttaa kuitenkin heti perään, ettei toinen lapsi mitään muuta, ja kaikkien tulisi tehdä kaksi lasta. mulkoilee yhä isompien lasten äitejä ja haluaa kaikkien huomaavan kuinka paljon puuhaa hänellä kahden taaperon äitinä on.

4.olen uranainen, ja tein lapset myöhemmällä iällä, koska olen vasta nyt valmis ja halusin turvata lapsilleni taloudellisen turvan

ostaa lapselleen luomua, tekee ruuat alusta asti itse(lapset usein hyvin allergisia, erikoishoitoa vaativia), ajaa kaupunkimaasturia, ostaa aina vain parasta. vakiolause kun joku ihailee hänen lapsen vaatteita. "ai toi uimapuku, ei se ollut kallis, meidän mairikkille tilattiin se australiasta, vaihtaa väriä kun lapseni on saanut liikaa uv-säteilyä. maksoikohan joku 175e" tämä nainen voi olla tyylikäs tai piiloutua partioaiton superilmasto,ulkoiluvaatteisiin. lapset käyvät erikoiskoulua ja harrastavat paljon. usein kärsinyt lapsivuodemasennuksesta.

5. luomua, luomua ja ekoa

imettää lastaa ikuisesti, kiroileva 5.v nostaa äidin puseron puistossa ja imee tissiä. "tää on niin alkukansojenkin tapa, miten me ollaankin vieraannuttu niin kauas luonnosta ja luonnollisuudesta?" imettää kaikkialla ja provosoi samalla. kestovaippailee ja pitää 70-luvun marimekkoa retrolöytönä(vihaa sitä sanaa, retro) pukee koko perheen jokamiespaitaan, luomuilee, kierrättää, ja mieskin kantaa kantoliinassa ja mumisee munattomia juttujaan koti-isyydestä. kasvis/vegaani/fennovegaani, kieltäytyy rokotusohjelmasta ja vastustaa kaikkia lääkkeitä-parantaa yrteillä. sallisi mielummin kannbiksen ku alkoholin. paasaa eläintenoikeuksista aina kun vaan joku jaksaa kuunnella.

Sulta puuttui yks pykälä, se olen mä. Olen kaunis hoikka ja nuori. Vähän ylipirteä ja mulla on kaks ihan pientä lasta ja olen silti virkeä ja fressi. Mun lapset pukeutuu vaan reimaan ja on niin kauniita ettei ole todellista ja itselläni on yllä burberryä.
Jaksan aina jauhaa kuinka upeaa elämäni on, eikä meillä ole mitään ongelmia, ikinä.
Kehotan myös muita kokeilemaan omia kokkausreseptejäni jatkuvasti, koska niillä pidän mieheni onnellisena.

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Sulta puuttui yks pykälä, se olen mä. Olen kaunis hoikka ja nuori. Vähän ylipirteä ja mulla on kaks ihan pientä lasta ja olen silti virkeä ja fressi. Mun lapset pukeutuu vaan reimaan ja on niin kauniita ettei ole todellista ja itselläni on yllä burberryä.
Jaksan aina jauhaa kuinka upeaa elämäni on, eikä meillä ole mitään ongelmia, ikinä.
Kehotan myös muita kokeilemaan omia kokkausreseptejäni jatkuvasti, koska niillä pidän mieheni onnellisena.

:laugh:

Ei kait oo mikään noista. Oon työssä käyvä yhden lapsen äiti, lapsella ei allergioita vaikken oo ku osaimettäny 4kk, ostan hitosti vaatteita, paska sanallakin osaa ärsyttää....
Kai sit tällainen perustavisrennohkoäiti :D

Missäs on lähiömamma, joka kyykistelee farkuissaan niin, että puoli peffaa ja stringit näkyy? Pipossa teksti v*tun päivänsäde, sekä äidillä että lapsella. Pojalla taas voi lukea Isäntä tai Riiviö tms. Joka toinen välimerkki on v*ttu. "V*ttu, mä sanoin Jorelle kun se lähti taas Ranen kans dokaan tonne Jartsan karaokeen, että ota v*ttu nää pennut ni mäki pääsen v*ttu vetään lärvät."... Rööki roikkuu rennosti alahuulesta, kasvoilla vahva meikki ja hiuksissa paljon väriä/värejä/vaalennus juurikasvulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Öö, missäs on sitten ihan normaali suomalaisnainen, joka ei erityisemmin panosta uraan vaan käy vieraalla töissä, on vähän väsynyt, 1-3 lapsen äiti?

Näitä ei paljon puistossa päivällä näy, koska ovat töissä päivisin. Käyvät puistossa lähinnä viikonloppuisin tai iltasin.

; )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä on puistoISÄT?

Mä väännän yhden määritelmän :D

Lauantaisin kahden lapsen kanssa puistoileva isi

Esikoinen taapero, toinen vauvaikäinen. Kiltin näköinen mies huomiotaherättämättömissä vaatteissa, paistattelee herättämänsä yltiöpositiivisen huomion ja ihailun keskipisteenä. Juttelee mielellään ihastelevien puistomammojen kanssa ja puhuu perheestään kunnioittavasti ja rakastavasti saaden osakseen entistä enemmän ihailua. On jalosti lähtenyt perheen jälkikasvun kanssa leikkipuistoon antaen äidille pari tuntia "omaa aikaa" ja saa siitä hyvästä Vuoden Isi ja Aviomies-tittelin.

Jos isillä on vaunujen hoitolaukussa mukana tuttipullo mahdollisesti nälkään heräävälle vauvelille, puistomammat menettävän ihastuksesta tajuntansa.

Yhteistyössä