Puistola/Malmi/Tapuli/Tapanila/Pihlis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehdotus vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehdotus vaan

Vieras
Löytyykö tältä hesan alueelta samanmoista porukkaa kun JÄKELÄISILLÄ? Eli treffit kerran viikoaa? Jonkun luona vuoronperään ja sitten sillointällöin puistoissa vois treffata, nyyttis meiningillä. kohta tulee jo kevät ja puistoon olisi kiva ottaa eväät mukaan ja nauttia olosta :D

Jos löytyy niin laittakaa alemmas viestiä,katotaan mitä saadaan aikaseksi,katastrofi? :laugh:

Meidän vajaan 80m2 takuulapsiturvalliseen kotiin mahtuu aika monta immeistä, mutta lemmikkejä löytyy joten allergiset olisi hyvä tietää :/

Loistavaa :flower: Tästähän saadaan aikaa ihan mukava porukka. Laittelen meiliä kaikille tuossa illemmalla ja meilailkaa myös keskenänne ja katotaan joku viikonpäivä ja kellon aika joka sopisi kaikille :) Meillä on muuten 3v poika(synttärit parin viikonpäästä,tervetuloa :D ) ja tyttönen on 1½v.

Äh, en oo kenellekkään kerenny maileja rustailemaan :/ mutta onko teillä messengerejä? Jos on niin lisäisin listaani.
Mikä viikonpäivä sopisi kaikille?Meille mikä vaan, koska kotona tosiaan ollaan, nyt hieman flunssan kourissa :(

mul on ainakin messengeri...mut mä en viitti tänne laittaa sitä osoitetta. laita sun oma meili osoite mihin voi laittaa suoraan sen...Mul on tunnuksena koko oma nimi ja en muutenkaan haluu mitään ylimääräisiä häiriköitä linjalle... =)

Saako tulla vähän kauempaakin? Itse olen 21-v ja tyttö pian 2-vuotias, asutaan Vantaan Koivukylässä, eli saman junaradan varrella. Jos saa, niin lähetäpäs yksityisviestiä, laitan sit paluuviestinä oman messenger-osoitteeni.

Täällä ollaan myöskin tulossa ilomielin mukaan! Täällä olis äippä 31v ja tyttönen 4,5 kk. Tapaninkylästä ollaan.

pikkumyy30v@luukku.com

Odotan innolla kuulevani lisää mitä tuleman pitää!

-Anna-
[vieras] VS: Puistola/Malmi/Tapuli/Tapanila/Pihlis

Laittakaapa meiliä dharma @ hillmond.com
Kahen ylimmäisen meilit ponnahti mulle takasin...

---------------------------------------------
taalla tuttujakin

Myös täällä kiinnostuttiin! Tällä hetkellä asumme kyllä Pasilassa, mutta tarkoituksena olisi muutta tuolle suunnalle. Olen 23v äippä ja meillä on 17.10.04 syntynyt tyttö. Isikin on , 27v, mutta on päivät töissä ja meille siis seura kelpaisi:)

osoitteeni on santtu81@jippii.fi

No laitetaaan näin eli kiinnostuneita ollaan

mirka.wiheriakoski@wiheriakoski.com Eli saa laittaa sähköpostia tai meseillä mulle. Itse ehdottaisin jotain leikkipuisto/perhekahvila tapaamista vaikka eka? Asun Puistolassa. :)

Harmikseni huomasin ettei tuolla listalla ole Pukinmäkeä. Mutta koska se mielestäni kuuluu tuohon samaan alueeseen ajattelin josko minäkin tyttöjeni kanssa mahtuisin mukaan. Ainakin nyt kun kesä on tulossa olisi todella kiva saada kavereita mukaan puistoon ja piknikille.

Sähköposti tulee varmimmin perille osoitteessa
akela@pp.inet.fi
Voin sielä tai sitten yksityisviestin kautta antaa mese-osoitteen =)

Heissan!
Pitkästä aikaan tulin sivuille piipahtamaan ja näin viestisi.
Oletteko jo usein kokoontuneet,vieläkö mahtuu mukaan?
Meitä on äiti 36v. ja tytär 2.8v.
marjut.shemeikka@luukku.com
messengeriä ei ole vielä

Yhteistyössä