Puhuuko muiden lapset unissaan

Meillä jorisevat vaikkei ole kuumettakaan.. Poika naureskelee unissaan harva se yö ( ja aamulla manaa että painajaisia näin koko yön) välillä juttelee pitkät pätkät... Tyttö viimeksi viime yönä makasi evät levällään meidän välissä ja karjui täydessä unessa että "minä putosin taas tyynyltä" :eek:
 
Meidän esikoinen kans jutustelee paljonki on sitte kuumeessa tai ei. Välillä noustaan oikein ylös keskellä yötä ku luullaan,et jätkäki on hereillä ja pitää mennä kattoo mitä se siellä höpisee, mut unissaan vaan jotain juttuja kertoilee. :D
 
rv34
Meillä 2,5v tyttö on oikea papupata öisin, ihan ilman kuumetta. Viimeksi tänään aamusti horisi sängyssä, että "en pue vaatteita, haluan olla pyjamassa, en pue vaatteita, haluan olla pyjamassa".
 
Esikoisen oon kuullu puhuvan, kyllä. Pienempi ei vielä puhu päivisinkään joten ihme olis jos unissaan puhuis... :whistle: Mutta jos tuo neiti yhtään äitiinsä tulee, niin pian saa olla ovet ja ikkunat tiukasti säpissä kun alkaa unissakävelyt yms. ja siis ihan ilman kuumetta onnistuu...
 
Ninni
Meidän puolitoistavuotias oli juuri viikko sitten kovassa kuumeessa, ja höperteli pitkät tarinat unissaan. Muuten on aika hiljainen nukkuja, mutta aina kuumeisena riittää tarinaa. Olin kuulemma itse lapsena samanlainen.
 
kuumeessa tai ei mahoton pulpatus käy ja kävelee myös neidillä ikää 3v


toissa aamuna oli hyvä kun neiti heräs niin sanoi: äiti näin unta että ratsastin lehmällä! :LOL: ilmankos ei neiti meinannut sängyssään pysyäkkään..... :D
 

Yhteistyössä