Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata uskoo kaikkee mitä täällä kirjoitetaan...
Näin on hyvä sanoa, jollei itse mitään ole nähnyt tai tuntenut.
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Minä olin äitini kanssa parhaan ystäväni hautakiveä etsimässä.. Oli talvi ja lunta oli varmaan toista metriä siellä, missä hautakiven piti olla. Kaikki sen rivin hautakivet olivat lumen peitossa.
Kaivelimme lunta, löytämättä ystäväni hautaa. Äitini sitten alkoi puhumaan edesmenneelle ystävälleni, että näytähän nyt, missä se hauta on.
Silloin äitini toinen jalka humpsahti lumen sisään, ystäväni haudan kohdalle. Silloin en muistaakseni pelännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Oon täällä aikasemminki kertonu varmaan...Mutta yks hauskimmista oli se, ku yöllä yhtäkkiä unessa tuli olo, että "tukka nousee pystyyn" ja tunne, että nousen leijumaan ja vissiin kai heräsin oikeestikki, ku huvittuneena ajattelin, että nytkö sitä lähetään Grannin porukoihin ufojen maailmaan...Että tältäkö se levitaatio sit tuntuu... (ei kai tartte selittää, että en usko mihinkään tommosiin kuiteskaan...)
Mutta, 3-vuotias tyttäreni heräs yhtäkkiä ja tuijotti kattoon ja huusi: "äiti, tuu pois sieltä, sä tipahat"
Aika jännä sattuma.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Kun oli mun isoäidin hautajaisia se oli talvi ja oli todella rauhallista satoi lunta oli kaunis sää ja sinne tuli valkoinen lintu,mikä se niminen on suomeks?http://litclub.us/_pu/65/33252.jpg tommonen
vaikka se on niin harvinaista,mutta se istui sielä missä on kivi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata uskoo kaikkee mitä täällä kirjoitetaan...
Aivan. En minäkään näihin juttuihin uskoisi, jollen olisi jotakin kokenut. Vai alkoiko vierasta pelottamaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja didi:miehelläni nousi pippeli ilmaan ihan itsestään...
Alkuperäinen kirjoittaja ei liian sinisilmäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata uskoo kaikkee mitä täällä kirjoitetaan...
Aivan. En minäkään näihin juttuihin uskoisi, jollen olisi jotakin kokenut. Vai alkoiko vierasta pelottamaan?![]()
Minäkin voisin nyt keksiä ihan mitä vaan ja kirjottaa tänne ja te vain uskositte kaiken??
Pointtini siis on että kaikkee ihmeellistä kyllä tapahtuu, mutta mikä on totta ja mikä toisen keksimää on eri juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:millainen semmonen unihalvaus on?
Pää toimii, ajatukset on ihan "kirkkaat", mutta kroppa ei pelaa ollenkaan. Ääntä ei lähde vaikka yrittäisi huutaa. Tämä minun kokemus, osalla unihalvaukseen liittyy erilaisia aistiharhoja. Mulla tullut nämä kokemukset silloin, kun olen ollut TODELLA yliväsynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Oon täällä aikasemminki kertonu varmaan...Mutta yks hauskimmista oli se, ku yöllä yhtäkkiä unessa tuli olo, että "tukka nousee pystyyn" ja tunne, että nousen leijumaan ja vissiin kai heräsin oikeestikki, ku huvittuneena ajattelin, että nytkö sitä lähetään Grannin porukoihin ufojen maailmaan...Että tältäkö se levitaatio sit tuntuu... (ei kai tartte selittää, että en usko mihinkään tommosiin kuiteskaan...)
Mutta, 3-vuotias tyttäreni heräs yhtäkkiä ja tuijotti kattoon ja huusi: "äiti, tuu pois sieltä, sä tipahat"
Aika jännä sattuma.
Hui!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:Oon täällä aikasemminki kertonu varmaan...Mutta yks hauskimmista oli se, ku yöllä yhtäkkiä unessa tuli olo, että "tukka nousee pystyyn" ja tunne, että nousen leijumaan ja vissiin kai heräsin oikeestikki, ku huvittuneena ajattelin, että nytkö sitä lähetään Grannin porukoihin ufojen maailmaan...Että tältäkö se levitaatio sit tuntuu... (ei kai tartte selittää, että en usko mihinkään tommosiin kuiteskaan...)
Aika jännä sattuma.
Hui!![]()
Eikös tuo kuites kuulunu yliluonnollisiin juttuihin?
Ei pidä vihellellä (laittaa vihellyshymiötä ) turhaan. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Mulla olisi kans roppakaupalla naita tarinoita mutta en oikein keksi mista aloittaisi
Alkuperäinen kirjoittaja pia:Näin viime keväänä unen,edesmennyt rakas mummuni piti todella pientä vauvaa sylissä.Kysyin mummulta että kuka hän(vauva) on?Mummuni sanoi että hänen syntymätön lapsensa(sai keskenmenon),ja nyt minä annan hänet sinulle,sinun pitää synnyttää se ja kasvattaa.Nyt odotan vauvaa,vauva syntyy marraskuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja didi:miehelläni nousi pippeli ilmaan ihan itsestään...
Meillä se on normaalia..![]()