puhutaan vähän lihapullista..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jauhetaannyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomesta ei saa kunnon lihapullia, joten itse pitää tehdä. Mistä muuten johtuu, että valmislihapullat on niin perseestä ? Eihän niitä pysty syömään Erkkikään.
 
Mä teen lihapullat ihan ite. Meillä ei varmaan edes einepullia kukaan söisi, en kyl ole koskaan kokeillut.
Parhaita tulee naudanjauhelihasta mihin on sekoitettu ranskalainen sipulikeittoainekset ja kermaviiliä. Paistan paistinpannulla ja jos laiskottaa niin sitten unissa. Paistinpannulla kyl tulee paljo parempia
 
Jauhelihapullat tehdään meillä itse..
Joskus nuorena söin noita eineslihapullia ja erehdyin lukemaan pakkausselostetta..hyi hitto!!

Itsetehtyihin saa lisäillä eri yrttejä jne..
Maistuukin paremmalle.
 
Joo, meillä kanssa tehdään aina itse lihapullat. Mutta joskus harvoin kun Ikeassa käydään, niin silloin on kyllä käytävä syömässä siellä ravintolassa lihapullia. Ne on ihan älyttömän hyviä :).
 

Similar threads

N
Viestiä
32
Luettu
7K
Aihe vapaa
vierailija
V
P
Viestiä
0
Luettu
353
Aihe vapaa
pelottava pontso
P
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä