Puhutaan politiikkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perussuomalaisia en voisi. Junttimaista nurkkakuntaisuutta.

Enkä äänestäisi vasemmistoliittoa. Vastustavat esimerkiksi yksityistä sairaanhoitoa ja yksityistä hammashoitoa. Minä olen sekä käynyt yksityisellä hammaslääkärillä, kun kunnalliselle oli kamalat jonot, että yksityisellä gynellä, kun kunnallisella kierukan laittaminen teki aikoinaan niin kipeää.

Niiden ihmisten, jotka jättävät kokonaan äänestämättä ja seuraamatta politiikkaa, pitäis tajuta että myös sillä on paljon vaikutusta - äänestämättä jättäminen on kuin äänen lahjoittaminen sellaisille henkilöille, joilla on täysin vastakkaiset mielipiteet kuin itsellä. Siksi mä äänestän aina.

Alkuperäinen kirjoittaja invisible fairy dust:
Perussuomalaisia en voisi. Junttimaista nurkkakuntaisuutta.

Enkä äänestäisi vasemmistoliittoa. Vastustavat esimerkiksi yksityistä sairaanhoitoa ja yksityistä hammashoitoa. Minä olen sekä käynyt yksityisellä hammaslääkärillä, kun kunnalliselle oli kamalat jonot, että yksityisellä gynellä, kun kunnallisella kierukan laittaminen teki aikoinaan niin kipeää.

Höpö höpö, ei vasemmisto sitä mahdollisuutta yksityisten palvelujen käyttöön vastusta, vaan sitä, että yksityistäminen olisi se AINOA vaihtoehto! Se tarkoittaisi sitä, että vähävaraisemmat ei saisi hoitoa ollenkaan. Älä muuntele totuutta!

Kokoomuksen yksityistämisvimma ajaa Suomea yhä pahempiin tuloeroihin. Heillä on tyylikkäät puvut ja hyvä mainostoimisto, ja joissain määrin ihmisoikeuskysymyksissä järkevät liberaalit mielipiteet, mutta talouspolitiikkaansa on karmeaa. Periaatteella "niille eniten, joilla eniten jo on". En ymmärrä kenellä tällainen arvomaailma voi olla, mutta näköjään heitä riittää, kun puolue on nykyisiin mittoihinsa kasvanut. Toivottavasti muutos tulee pian, ennenkuin kaikki lähikirjastot, terveyskeskukset ja pikkukoulut on menneet!!

En tällä hetkellä voisi kuvitella äänestäväni Perussuomalaisten tai Kristillisdemokraattien ehdokasta, mutta tulevaisuudessa who knows kuka mitäkin todellisuudessa edustaa.

En äänestäisi Kepua, en Demareita, enkä varsinkaan Kristillisiä. En myöskään Persuja tai Vasemmistoa. RKP:lla ei ole mitään annettavaa minulle. Vihreät... no joo, kiitos, mutta ei kiitos.

Eliminointiprosessin jälkeen jäljelle jää Kokoomus.

Kuumimmat

Yhteistyössä