puhumaton parisuhde.............

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
siis meillä on tosi iso ongelma,emme juuri juttele keskenämme...hoidamme lapset ,käymme kaupassa yms...mutta kun lapset käy nukkumaan,mies lähtee talliin ja minä oon sisällä ja teen omia juttuja esim.katon tv:tä,kudon jne....automatkatkin on tosi hiljasia,jos lapset ei puhu...apua,miten tää loppuu...:(

siis kummallakaan ei ole yksinkertaisesti toiselle mitään asiaa..tää on must tosi surullista:(Nytkin mieheni tuli äsken kotiin(oli lenkillä),emme puhuneet mitään ja hän meni suihkun kautta nukkumaan...tätä tää on joka ilta...

onko sinulla ap ystäviä - onko heidän kanssaan puhumista ? hankkikaa joku yhteinen harrastus miehen kanssa josta riittäs jutun juurta ? Lähtekää lomalle ja löytäkää toisenne uudelleen ?
on varmaan vaikeaa rikkoa kaavaa,jos on jo pitkään ollut tuollaista :|

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
meillä on vähän sama juttu. en keksi mitään sanottavaa, ei keksitä mitään yhteistä tekemistä.

eikä seksiäkään ole ollut 2-3 kuukauteen, mutta haliminen ym tuntuu silti hyvältä. tää on kai joku vaihe.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
onko sinulla ap ystäviä - onko heidän kanssaan puhumista ? hankkikaa joku yhteinen harrastus miehen kanssa josta riittäs jutun juurta ? Lähtekää lomalle ja löytäkää toisenne uudelleen ?
on varmaan vaikeaa rikkoa kaavaa,jos on jo pitkään ollut tuollaista :|
[/qua

joo on minulla ystäviä joide kanssa puhua..must vaan tuntuu,ett ei kyll hirveen äkkiä tule mieleen yhtään harrastusta,jota voitais yhessä harrastaa...on niin eri maku kummalkii...ja must tuntuu,et nykyään oikeen odottaa,ett saa olla yksin illalla,kun se on helpompaa,kun se,että väkisin yrittää kehittää jotain jutun juurta...

Yhteistyössä