puhukaa mulle järkeä! (vauvakuume)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilpuri tilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilpuri tilli"

Vieras
Vauvakuume iskenyt. Mulla ikää jo 39, pienin muksuista meni kouluun just. Yksi erityislapsi perheessä, mutta tilanne muuten stabiili. Talousasiat olis kunnossa. Toisaalta pelottaa ajatuskin, kun kaikki on nyt niin mukavasti, mutta toisaalta tekis mieli vielä yrittää. Mielipiteitä kaivataan puolesta ja vastaan.

nauti nyt siitä mitä sulla on, töitäkin on varmasti riittämiin. Vauvakuume on luonnon oma keino varmistaa että ihmiset lisääntyvät. Eiköhän lisääntyminen riitä jo omalla kohdallasi :)

Päätöshän on teidän. Oletteko valmiita vielä sitoutumaan pieneen ihmiseen joka alkuun vähentää yöunia ja on hyvin paljon kiinni teissä? Se on kyllä hyvin pieni hinta siitä että saa valloittavan lapsen elämäänsä! :)

Vain te itse voitte tehdä sen päätöksen, suuren sellaisen.

Jos kuitenkin sydän sanoo, että sitä kovasti haluaisitte ja järki sanoo, että pärjäätte, niin miksi ei? Nythän on viimeinen mahdollisuus. Kannattaa punnita tarkkaan, koska voi iskeä suuri katumus jos ette nyt yritä, ja muutaman vuoden päästä ei ole enää mahdollisuutta.

Mielestäni ihminen on luotu lisääntymään ja jos teillä on rakastava ja terve perhe, sekä hyvä kasvuympäristö lapselle niin antakaa mennä vaan! :)

On järkyttävämpää katua sitä, minkä on jättänyt tekemättä, kuin sitä, minkä on tehnyt. Ja kukaan tuskin pystyy katumaan sellaisen pienen nyytin maailmaan saattamista?

Yhteistyössä