Puhukaa mulle järkeä kun ei oma järki puhe auta :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Oon ollu poissa töistä kolme päivää flunssan takia ja maannu vaan sohvan pohjalla kun voimat ihan loppu. Miten ihmeessä saan tän huonon omantunnon pois vaikka järkikin sanoo, etten ois kyennyt olemaan töissä yhttän päivää. Seisomatyötä koko päivän ja kiireisiä päiviä ja vaikka ois ollu kevyttäkin niin silti :S

Miks pitää olla niin tunnollinen kipeenäkin että alkaa omatunto kolkuttamaan kun ei meekään töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Oon ollu poissa töistä kolme päivää flunssan takia ja maannu vaan sohvan pohjalla kun voimat ihan loppu. Miten ihmeessä saan tän huonon omantunnon pois vaikka järkikin sanoo, etten ois kyennyt olemaan töissä yhttän päivää. Seisomatyötä koko päivän ja kiireisiä päiviä ja vaikka ois ollu kevyttäkin niin silti :S

Miks pitää olla niin tunnollinen kipeenäkin että alkaa omatunto kolkuttamaan kun ei meekään töihin.

Rehellisesti sanottuna ei ole mitään järkeä mennä töihin tuossa kunnossa. A) Itellä on olo kuin tapetulla madolla B) Ei siellä jaksa tehdä mitään ja pää on jumissa C) Tartutat vaan kaikki toisetkin, jos kipeänä sinne menet.

Eli yhteenvetona: huono omatunto pois, järki käteen. Lepo ja uni parhaita hoitajia!

kyllä mulle tulis huonompi omatunto siitä jos olisin menny ja tartuttanu kaikki työkaverit (jotka sitten varmasti ois jääny kotiin sairastamaan ja sitten olisit ollu yksin töissä kipeenä)

mulla on ihan samanlainen että jos olen pois tulee huono omatunto :( nyt oon tän vkon ollu saikulla pahan korvatulehduksen takia, ja töissä sinnittelin niin pitkään että alko jo vaikuttaa kipee korva tasapainoon :ashamed: mulla on ihana työpaikka ja tulen tosi hyvin juttuun kaikkien kanssa, enkä ole koskaan ollut päivää pitempään pois :|

Yhteistyössä