Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
kaikista, meistä ja minusta eniten, miten mua kaikki väsyttää sen takia käyttäydyn niin. En tiedä miten muu sano, mut miks mä aina mietin kaikista asioista, kaikki haen kotiin tarvitseva, asutaan jo täällä 3vuotta se ei tee mitään että talo oli valmis, mietin vain mä kaikista, olen kovasti yritteliääs, jaksan kaikki, mut tuntu miestä ei mulla ole, eli sellaista joka on kuin mies, se on aina väsynyt aina joku syy ettei se jaksa mitään...entäs mä? Robottiko mä olen. Mä ihan oikeasti sanoin hänelle, että mun ympärillä todellakin miehet ja joku kaunis päivää mä varma otan ja lähen, koska en jaksa että nyt meillä toisinpäin että hän on kun nainen ja mä kuin mies tässä talossa

anteeksi oli pakko purkata, sanoin myös sille että tämän kaikien jälkeen mä en enää siitä rakasta, en kai osaa, enä jaksa enää itselle valehdella

Onko se miljonääri nyt sekoittanut sut kauniilla puheillaan?
Pelkän kauniin puheen takia ei kuitenkaan kannata rikkoa perhettä. Otahan miehesi kanssa vaikka viikonloppu vain teille kahdelle, selvittelette yhdessä elämänne solmuja :)

[QUOTE="vieras";22511712]Tee miehellesi palevlus ja lähde suhteesta. Nuori kaveri, löytää vielä naisen joka arvostaa ja rakastaa.[/QUOTE]

Kyllä se on kiva isä, ok mies kun ei juo, mut ei puhelias mun kaa, ei tykkää toimia ollenkaan, laiska kuin mikä, aina omissa ajatuksissa ja näin jo 8vuottaa, sille pitää huuta, heitellä tavaraa että se ymmärrä etten mäkään oo mikään robotti, miks vain minä minä minä kaikki jaksa mieshenkilö ei

Alkuperäinen kirjoittaja Pyhitä viikonloppu miehellesi;22511726:
Onko se miljonääri nyt sekoittanut sut kauniilla puheillaan?
Pelkän kauniin puheen takia ei kuitenkaan kannata rikkoa perhettä. Otahan miehesi kanssa vaikka viikonloppu vain teille kahdelle, selvittelette yhdessä elämänne solmuja :)

Kiva meillä oli jo sata kerta ja se kiva MAKSAN aina minä, en jaksa en en en

Kyllä se on kiva isä, ok mies kun ei juo, mut ei puhelias mun kaa, ei tykkää toimia ollenkaan, laiska kuin mikä, aina omissa ajatuksissa ja näin jo 8vuottaa, sille pitää huuta, heitellä tavaraa että se ymmärrä etten mäkään oo mikään robotti, miks vain minä minä minä kaikki jaksa mieshenkilö ei

Sillä on paha olla sun kanssa :( Lasten takia varmaan yrittää...

juu sitten mulla helppo elämää alkaa varmasti, mun ei tarvi enää mitään tehdä ja mua kohdellaan myös kun prinsessa, elämää on yksin valitettavasti, en jaksa kärsiä kuin nyt

etkò halua enàà tehdà mitààn?

miksi uusi mies haluisi juuri sinut eikà jotain toista naista? mihin omiin vahvoihin puoliin panostaisit uudessa suhteessasi ja mità virheità et enàà tekisi?

millainen suhteesi olisi viiden vuoden kuluttua uuden miehen kanssa?

Tiedätkö,tämä sun kirjotukses oli jotenki niin arvattavis.

Mut sellasta ihan et eikö sulle helkkarin itsekeskeiselle ihmiselle ole ikinä tullut mieleen et kuin paljo hallaa SÄ teet miehelles/teidän parisuhteelle.

Mä olin masentunut ennenku tapasin exäni,mut tää tyyppi sai vietyy mut viel syvemmälle.Hukkasin itseni siinä rytäkässä,kun tämä sairas minä-minä-minä-tyyppi ilmaisi itseään.
Ettei vain sinunkin puolisosi olisi masentunut?Jos on,niin sä et ainakaan ole häntä auttanut paranemaan...

ps.ja enkä ole kateellinen

Kyllä se on kiva isä, ok mies kun ei juo, mut ei puhelias mun kaa, ei tykkää toimia ollenkaan, laiska kuin mikä, aina omissa ajatuksissa ja näin jo 8vuottaa,

TUo ylläoleva johtuu todennäköisesti siitä, että sinä teet näin:

sille pitää huuta, heitellä tavaraa että se ymmärrä etten mäkään oo mikään robotti, miks vain minä minä minä kaikki jaksa mieshenkilö ei

Käyttäydy kuin aikuinen (tarpeeksi pitkään, että mieskin huomaa muutoksen) niin se mieskin uskaltaa ulos kuorestaan. Ei mieskään ole robotti, vai sinäkö sen talon rakensit?

Miten miehesi ehtisi rakentamaan taloa kun hänellä on oma työnsä, osittain sinun yrityksesi pyörittäminen (muistan kun kerroit miehesi olevan hoitamassa yritystäsi kun olit itse juhlimassa) ja miehesi taitaa viettää paljon aikaa myös lastenne kanssa (myös muistan tällaista lukeneeni)?

Voi voi masentunut, hei haloo joskus olin mäkin hyvää vaimo tein ruokaa kaikki olin ihan kymppi pisteinen kotirouva ja se vaan väliti että tänne suolaa ei riitä tänne vielä jotai, jopa mun äiti sanoi miten voit aina loukata raskaana oleva, no kun synnytin meni mullakin pää sen verran sekaisin että päätin elän nyt niin kuin haluan ja vast kun nyt sille olen aivan hirveä se on ihan ok, mut miten voi elää parisuhdessa jos tarvi olla ilkeä että sulle ollaan hyvää

Sille pitää huutaa,heitellä tavaroita?:o
Sä todella tarviit hoitoa.

Ei tainnut ne sun tavaramäärät olla ihan normia,vaan todellakin sitä et yrität hyvittää kaikkee tekemääs paskaa perheellesi.

Onko Savanna sinua tutkittu, kun olet lääkärillä käynyt, ettei sinulla ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Ostelunhalu, jännityksenhalu, hösäävä enegisyys, moneen suuntaan kurkottelu, paremman elämän perään haikailu ja mielialan vaihtelut onnellisuudesta ärtyneisyyteen viittaisivat aika paljon siihen suuntaan.

Yhteistyössä