Puhelunsoitto 020- numerosta, kun vastasin, suljettiin puhelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Soittakkoot sitten uudestaan jos on tärkeää asiaa, mie en takaisin soita.
Onko muille sattunu tollasta ?
Mitä himskattia, miksi soittaa ja kun vastaa lopetetaan puhelu ?

Viimeksi muokattu:
020 ja 010 on yritysten lyhytnumeroita. 020 ostettu Soneralta ja 010 ostettu Elisalta. Tuskin siellä kukaan tahallaan löi luuria korvaan, joko soitti väärään numeroon tai puhelin ehti hälyttää pitkään jo ennenkuin vastasit.

Viers, jos soitti väärään numeroon, niin olisi kohteliasta ainakin sanoa, anteeksi väärä numero.
Puhelin ei soinut liian pitkään, vastasin nopesti, kun oli käden lähettyvillä.

Mitä väliä sillä on? Minä en ikinä soittele takaisin jos en tunnista kenen numero on kyseessä. En myöskään lähde hätääntyneenä internetpalstalle rääkymään ja kyselemään. Soitelkoot takaisin jos on asiaa.

Enpä mie oo hätääntynyt. Olin muutenkin palstalla.
Enkä mie tietääkseni rääky täällä. :)
Ärsyttävää vaan soitella ja kun vastaa niin lopetetaan puhelu mitään sanomatta.

Mitä väliä sillä on? Minä en ikinä soittele takaisin jos en tunnista kenen numero on kyseessä. En myöskään lähde hätääntyneenä internetpalstalle rääkymään ja kyselemään. Soitelkoot takaisin jos on asiaa.

Minä soitan aina takaisin ja 90 %:sesti on ollut kyseessä joku tärkeä asia (esim. kela, kunnallinen hammashoito tms.) ja olen ollut tosi tyytyväinen, että olen soittanut takaisin. Minulla mainostuskielto eikä mainospuheluita tule käytännnössä koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;28650808:
Minä soitan aina takaisin ja 90 %:sesti on ollut kyseessä joku tärkeä asia (esim. kela, kunnallinen hammashoito tms.) ja olen ollut tosi tyytyväinen, että olen soittanut takaisin. Minulla mainostuskielto eikä mainospuheluita tule käytännnössä koskaan.

Hah, minulla on myös mainoskielto, silti niitä saatanan puheluita tulee väh. 3kertaa viikossa!!!!

Meillä lähes aina on ollu joku lehtimyyjä tai jokin muu kauppias kun oon vastannu.
Tosiaan soittakoot uuvestaan jos on asiaa.

Yhteistyössä