Puhelinmyynnin huippu, myi soitonestoa puhelinmyyjille eikä siitäkään meinannut päästä eroon. VAAN 20e maksaa vuodessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haha

Vieras
ja minähän en maksa senttiäkään siitä, ettei mulle puhelinmyyjät soittele, osaan lyödä luurinkin korvaan samantien.

Paras kun soitti mies ja kauppasi tätä palvelua, oli melkein rasittavampi mitä lehti tms kauppiaat :D Joutui melkein luurin lyömään tälle korvaan

... ainakaan vanhemmat ihmiset ei ees tajua, että kun ne ottaa tollasen myynnineston niin osallistuessaan johonkin arvontoihin ym ne luovuttaa uudestaan ne tietonsa myös puhelinmyyjien käyttöön... nimimerkillä päivittäin näihin "mulla kyllä pitäis olla tällasten soittojen esto"-kommentteihin työssäni törmäävä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriMuori90:
Jos on päällä tuo esto, ja puhelinmyyjä soittaa niin sen voi laittaa samantien oikeuteen. Niillä ei ole oikeutta soittaa sulle.

haha :D
myyjänkö luulet siitä vastuuseen joutuvan?höpö höpö.
eihän se myyjä tiedä eikä mistään näe estoja.

mulla on sellanen markkinointi kielto puhelimessa ja se ei maksa mitään. mutta eipä ole myyjät soitelleetkaan.

kannattaa katsoa netistä mikä se numero on ja tosissaan ei ainakaan puolivuotta sitten maksanut mitään.

yksityinen kuluttaja voi saada eston,mutta ei se myyjä mihinkään siitä joudu jos soittaa vahingossa sellaisel jolla esto.

yritys ei voi mitään estoa ostaa. ja sekin hölmöä että yrityksille myydään tälläisiä. eli uutta puhelinmyyntiä. mutta huijausta myös koska ei ne voi luvata mitään estoa.

No ei se suoramarkkinointikielto kyllä maksa pennin pyörylää :-O Mulla on ollut tuo jotain viitisen vuotta (pitää uusia muistaakseni 2 vuoden välein?) eikä oo tullut yhtään soittoa.

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Yhteistyössä