Ruby underwear- puhelimessa kaupatut ilmaiset hipsterit
Hipsterinsä saanut14.12.2010 10:24
Itse sain hipsterini eilen postissa. Toimitus kestää ilmeisesti siksi niin kauan(itsellekin yli kuukauden) koska ne tulee Hollannista :O ja lähettävät ilmeisesti ison satsin kerrallaan. Postimaksuja ei tarvitse maksaa ja paketti on muutenkin ilmainene, kuten luvattiin. Heillä ei ole kuitenkaan kotisivuja, joista lapussa puhutaan eli sitä kautta ei jäsenyyden irtisanominen käy. Firma on ennenkin kaupannut partakoneen teriä yms. Kirjeen mukana tulee asiakaspalvelu numero 09-32961446( soittoajat 9.30-16.30 ) johon soitin ja muutaman minuutin jonotuksen jälkeen sain peruttua jäsenyyteni. Kysyi vaan asiakasnumeroni( joka löytyy hipstereiden mukana tulleesta "laskusta") ja asia oli silläselvä. Pelästyin jo itsekin että saanko irtisanottua jäsenyyttäni, mutta onneksi sain. Olen kuullut että monet ovat jonottaneet asiakaspalveluun pitempiäkin aikoja mutta itse soitin heti aamusta. Onpahan viimeinen kerta kun mitään puhelimesta tilaan, sen verran pelästyin itsekin, että onko joku huijari nyt kyseessä kun ei löydy mistään koko firmasta tietoja.
keskustelu.suomi24.fi/node/9447014