puhelinmyyjä soitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsterit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsterit

Vieras
Mulle soitti äsken joku äijä ja sano että saan ilmaseks stratti-paketin johon kuuluu hipsterit.. Sano että mitään maksua ei tuu. Heti ku saan paketin ni soitan vaan sinne ja perun tilauksen ni sillon tulee pelkkä toi ilmaisnäyte. Onko muille soittanu tollanen? Ajattelin vaan että onko mua kusetettu :D päätin meinaa sit ottaa sen paketin ku kovin sano että ilmaaseks saan.

Jos jotain oon oppinut puh.myyjistä niin sen, ettei kannata uskoa ikinä, jos ne sanoo, et saat jotain ilmaiseksi, etkä sitoudumihinkään....mutta odottelet paketin ja kannattaa kattoa tarkasti kaikki paperit mitä siinä mukana tulee..jos ei mee niinkun ootte puhelimessa sopinut, niinsulla on kuluttajana oiekius kaupanpurkuun...tai sopimuksen purkuun..:)

[QUOTE="vieras";23199838]Yleensä noissa on kyllä toimituskulut jotka pitää maksaa...[/QUOTE]

Hän kyllä painotti että postikulut me maksamme puolestasi.. Joten parempi olis myös sit olla maksettu!! Hän sano että mitään en joudu maksamaan jos saman tien perun tilauksen.. Siltin vaan nää on niin epäilyttäviä.. :D mut on liian helppo puhua näihin "ilmasiin" juttuihin..

Ruby underwear- puhelimessa kaupatut ilmaiset hipsterit
Hipsterinsä saanut14.12.2010 10:24
Itse sain hipsterini eilen postissa. Toimitus kestää ilmeisesti siksi niin kauan(itsellekin yli kuukauden) koska ne tulee Hollannista :O ja lähettävät ilmeisesti ison satsin kerrallaan. Postimaksuja ei tarvitse maksaa ja paketti on muutenkin ilmainene, kuten luvattiin. Heillä ei ole kuitenkaan kotisivuja, joista lapussa puhutaan eli sitä kautta ei jäsenyyden irtisanominen käy. Firma on ennenkin kaupannut partakoneen teriä yms. Kirjeen mukana tulee asiakaspalvelu numero 09-32961446( soittoajat 9.30-16.30 ) johon soitin ja muutaman minuutin jonotuksen jälkeen sain peruttua jäsenyyteni. Kysyi vaan asiakasnumeroni( joka löytyy hipstereiden mukana tulleesta "laskusta") ja asia oli silläselvä. Pelästyin jo itsekin että saanko irtisanottua jäsenyyttäni, mutta onneksi sain. Olen kuullut että monet ovat jonottaneet asiakaspalveluun pitempiäkin aikoja mutta itse soitin heti aamusta. Onpahan viimeinen kerta kun mitään puhelimesta tilaan, sen verran pelästyin itsekin, että onko joku huijari nyt kyseessä kun ei löydy mistään koko firmasta tietoja.

keskustelu.suomi24.fi/node/9447014

Ruby underwear- puhelimessa kaupatut ilmaiset hipsterit
Hipsterinsä saanut14.12.2010 10:24
Itse sain hipsterini eilen postissa. Toimitus kestää ilmeisesti siksi niin kauan(itsellekin yli kuukauden) koska ne tulee Hollannista :O ja lähettävät ilmeisesti ison satsin kerrallaan. Postimaksuja ei tarvitse maksaa ja paketti on muutenkin ilmainene, kuten luvattiin. Heillä ei ole kuitenkaan kotisivuja, joista lapussa puhutaan eli sitä kautta ei jäsenyyden irtisanominen käy. Firma on ennenkin kaupannut partakoneen teriä yms. Kirjeen mukana tulee asiakaspalvelu numero 09-32961446( soittoajat 9.30-16.30 ) johon soitin ja muutaman minuutin jonotuksen jälkeen sain peruttua jäsenyyteni. Kysyi vaan asiakasnumeroni( joka löytyy hipstereiden mukana tulleesta "laskusta") ja asia oli silläselvä. Pelästyin jo itsekin että saanko irtisanottua jäsenyyttäni, mutta onneksi sain. Olen kuullut että monet ovat jonottaneet asiakaspalveluun pitempiäkin aikoja mutta itse soitin heti aamusta. Onpahan viimeinen kerta kun mitään puhelimesta tilaan, sen verran pelästyin itsekin, että onko joku huijari nyt kyseessä kun ei löydy mistään koko firmasta tietoja.

keskustelu.suomi24.fi/node/9447014

En ole siis ainoa kun mietityttää tämä :D .. Ne sano tosiaan mullekkin että netissä voi myös irtisanoa tilauksen. Ehkä ei sit voikkan kun tossa sanottiin ettei ees mitään kotisivuja löydy. Se soitto sinne maksaa ihan varmaan.. no iteppä olen soppani keittäny.. täytyy vaan kärvistellä!

[QUOTE="vieras";23199861]Postimyynnissä on aina 14 päivän palautusoikeus (ei koske lehtitilauksia), luonnollisesti palautuksesta aiheutuvat kustannukset menee omaan piikkiin.[/QUOTE]

Omaan piikkiin? Tarkotat siis tilaajaa vai? Mutta kun ne nimenomaa menevät sinne yrityksen piikkiin. Sun ei ole edes lunastettava postista sitä pakettia niin se lähtee takasinpäin. Mulle on muutaman kerran tullut paketti kotiin, mitä en olekaan halunnut peruutuksesta huolimatta, niin oon vaan vienyt postiin ja asiakaspalautuksena takasin.

Sain juuri soiton kyseiseltä firmalta. Ja tietysti tarvi tulla heti katsomaan mitä netistä löytyy kyseisestä firmasta. Puhelinnumeroa ei näkynyt, tilauksen tein mutta kun kyselin puhelinnumeroa ja henkilön nimeä joka minulle soitti niin enpä sanut vastauksia. Totesin vaan: Kiitos, mutta unohdetaan koko tilaus jos kerran en saa puhelinnumeroa enkä nimeä kuka minulle soitti. Jännityksellä odotan putoaako pikkarit postista :) Tuntui muuten hieman hullulle kun sopimus nauhoitettiin, heppu kyseli ja minä vastailin. Herätti epäilyksiä, ääseekö kyseisetä firmasta koskan eroon. No aika näyttää kuinka tässä käy :)

Meille toi sama firma kauppas samalla tyylillä partakoneen teriä ja partahöylää, isäntä otti, ja perui heti ku paketti tuli, niinku oli sovittu. Kas kummaa, kerran kuukaudessa alkoi tulla laskuja niistä höylistä vaikkei paketteja tullu ja se oli sentäs peruttu se jäsenyys. Soitin isännän puolesta firman numeroon ja sieltä sanottiin että se on kyllä ihan nauhalla että on liittyny tähän ja koneella mukamas näkyy että on paketit lähetetty meidän osoitteeseen. Kas kummaa sitä jäsenyydenperumispuhelua ei oltu nauhoitettu. Kumma kyllä pelottelu kuluttajansuojaviranomaisilla riitti siihen että yhtäkkiä kaikki 5 laskua oli mitätöity ja jäsenyys "uudelleen" peruttu...

Minullekin soitti muutama päivä sitten ja kieltäydyin. On huonoja kokemuksia ja inhottaa se tilauksen peruminen. Kerran tilasin ilmaiset sukat ja unohdin perua niin jouduin sitten ostamaan sukkia muistaakseni 60 eurolla. :kieh:

[QUOTE="vieras";23200031]Omaan piikkiin? Tarkotat siis tilaajaa vai? Mutta kun ne nimenomaa menevät sinne yrityksen piikkiin. Sun ei ole edes lunastettava postista sitä pakettia niin se lähtee takasinpäin. Mulle on muutaman kerran tullut paketti kotiin, mitä en olekaan halunnut peruutuksesta huolimatta, niin oon vaan vienyt postiin ja asiakaspalautuksena takasin.[/QUOTE]

Niin, kun aina ei oo yrityksellä Postin/Itellan kanssa mitään soppareita, jolloin menee palautus omaan piikkiin. Tietty siinä tapauksessa jos ei hae niitä, niin menee tietty sitte yrityksen piikkiin, mutta jos on hakenu, ni joskus menee itselle maksettavaksi.

Tänään kolahti pöksyt postilootaan! Mukana lasku, joka on 0€, eli ilmaiset on! Itse pidän pöksyt mutta soitin laskussa olleeseen asiakspalveluun ja sain ilmeisesti peruttua tilauksen. Katsotaan kolahtaako lootaan silti lisää lähetyksiä! Viimeiseen asti asikaspalvelun nainen yritti jos jatkaisin tilausta, vaikka sitten hintaa laskemalla! Ahdistavaa kun peruuttaessakin yritetään viimeiseen asti kaupata! Säikäytti kyllä pahemman kerran kun ei nettisivujakaan löytynyt!! Toivottavasti pääsin nyt kerralla eroon..

Äsken tuli pöksyt postissa ja soitin samantien asiakaspalveluun ja peruin tilauksen. Se sujui täysin ongelmitta ilman et nainen ois ees yrittänyt kaupata mitään lisää. :)

Mulle kanssa mies soitteli ja sorruin kanssa ottamaan hipsterit. Sen verran mukavilta tuntuivat, että annoin tulla muutaman paketin. Irtisanomisessa ei ollut mitään ongelmaa.

[QUOTE="Maikkis";23326330]Minä irtisanoin jäsenyyden sähköpostilla. Samana päivänä tuli vastaus takaisin että jäsenyys irtisanottu. Osoite oli paketin mukana tulleessa laskussa.[/QUOTE]

Samoin mulla irtisanominen s-postitse sujui ongelmitta.

oisko kellään sitä sähköposti osotetta ku menin sit hukkaamaan sen "laskun" missä se ilmeisesti oli ???? ja ois vähän kiire peruuttaa tilaus kun siinä oli joku päivä merkitty viimiseksi päiväksi milloin viimeistään pitää perua seuraava lähetys???

Itse olen töissä kyseisessä firmassa ja myyn tuotteita ja voin sanoa että ihan rehellisesti teemme kaiken. Nauhoitamme lopuksi äänikuitin jossa kertaamme kaiken ja kysymme vielä että sopiihan nämä. Asiakas pystyy vielä tässäkin vaiheessa perumaan. Postimaksuja ei ole ja tuote on täysin ilmainen, paketin tultua on kaksi viikkoa aikaa ilmoittaa joko soittamalla tai lähettämällä sähköpostia (ei siis ole mitään nettisivuja) sähköpostiin täytyy kirjoittaa asiakasnumero ja "en halua tilata enempää" -teksti niin asia on sillä selvä! Enempää paketteja eikä laskuja pitäisi tulla!

[QUOTE="vieras";23199861]Postimyynnissä on aina 14 päivän palautusoikeus (ei koske lehtitilauksia), luonnollisesti palautuksesta aiheutuvat kustannukset menee omaan piikkiin.[/QUOTE]

Ihan väärää tietoa jaat. Kyllä on lehtitilauksissakin 14 päivän palautusoikeus mikä tarkoittaa että etämyynnistä tilattuja lehtiä ei tarvitse palauttaa mutta ei myöskään maksaa mikäli et niitä haluakaan tilata.
Voit vaikka taulutelevision palauttaa ilman kuluja jos se on tilattu etämyynnistä (siis vaikka netistä). Näin sanoo laki. Ja piste.

Menetin 500 euroa Talking People firman vedätyksen takia. Kyseinen firma myy mm. noita Ruby Hipstereitä! Sen lisäksi mm. Face Mask kasvonaamioita, erilaisia partateriä (mm Matadoria, Matrixia). Älkää ottako mitään puhelimitse!!!!!!!!

Yhteistyössä