Puhelinlaskusi määrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40e
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saunalahti juuri se paketti jossa voi soittaa saunalahtee 4e kuukausimaksulla tooosi paljon :) Miehellä netti myös . Meidän puhelin laskut yhteensä korkeintaa 40euroa/kk.

[QUOTE="mammma";24967639]perheen 5 liittymää ( 2 teiniä ) yhteensä 40-50 euroa. sonera.[/QUOTE]

Onpas edullinen :D Ja vielä 2 teiniä jotka käy suihkussakin puhelimen kanssa ;D

Mulla on semmonen Elisan minuuttipaketti, oliko 700min/kk ja tekstarit päälle ja summa n.25€/kk. Jännä juttu, mulla ollu kännyliittymä vuodesta -96 ja koko ajan samalla operaattorilla, nimi nyt tietenkin vaihtunut...juu ja enää ei ole sitä patongin kokoista nallepuhelinta :laugh:

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Onpas edullinen :D Ja vielä 2 teiniä jotka käy suihkussakin puhelimen kanssa ;D

Mulla on semmonen Elisan minuuttipaketti, oliko 700min/kk ja tekstarit päälle ja summa n.25€/kk. Jännä juttu, mulla ollu kännyliittymä vuodesta -96 ja koko ajan samalla operaattorilla, nimi nyt tietenkin vaihtunut...juu ja enää ei ole sitä patongin kokoista nallepuhelinta :laugh:

Mulla oli kanssa toooosi pitkään Radiolinja ja Elisa. Muistaakseni vuodesta -95 (?) vuoteen 2008. Nykyään Saunalahti, mutta numero on vieläkin sama. Onko sulla 050 vai 0500-alulla?

Kaksi liittymää, laskut yhteensä riippuen kuukausista 30-60€ parissa kuukaudessa. Ei tule kuukausittain laskua, paitsi jos ollut jotain asioita hoidettavana paljon esim. firmoihin tai virastoihin.

500-600 e per vuosi.
Neljä liittymää tuossa, 2 vanhaa soneran ja yksi lanka :O , sekin soneran.
Yksi dna:n upouusi joku kytkytpuhelin, siinä tulee maksua itse koneestakin jotain 3 e /kk,

joka siis sisältyy tohon noin 50e /kk, keskimäärin.

Soneralta on ollut käytössä euron sunnuntaietu, jo vuosikaudet - mutta nyt ei ole tullut aktivoitua sitä, kun siihen tuli se muutos, että pitäisi aktivoida itse.

Pyörii 13€ :n tuntumassa per kuukausi siitä asti kun luovuin 500:sta ilmaisesta minuutista sisarliittymiin ja sitä myöden kiinteistä kuukausimaksuista. Ja thank God for the internet!

Dna:lta joku paketti 20€/kk, joskus tulee vähän lisää kun tekstarit ei meinaa riittää paketissa. On pitänyt ottaa lisätekstari paketti käyttöön, mut ei ole ehtinyt... Olis jotain 4-5€ lisää. Mut ennen pakettiakin mun puhelinlasku oli 15-30€/kk kun meni käytön mukaan.

Saunalahti mulla on omassa/kotipuhelimessa/lasten liittymissä ja edellisin lasku näyttää olevan 24,58 euroa ja sis. 2 puhelinlaitetta kytkyllä sekä 5 liittymää joista puheluita yhteensä reippa 20 tuntia ja 2 liittymässä rajaton netti.

Yhteistyössä