puhelin ei mene päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öäöäöäöä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öäöäöäöä

Vieras
osaisko joku kertoa miksi mun puhelin ei mene päälle.. puhelin on perus nokia (ei kameraa tai muitakaan) ja ostettu n. 3kk sitten kaupasta. laitoin puhelimen päälle noin. 3vko sitten ja sammutin, siitä lähtien puhelin on ollut kiinni kaapinpäällä. ei ole tippunut tai mitään muutakaan. olen koittanu laittaa lataukseen jos olisi akku loppu mutta ei silloinkaan tee mitään vaikka olisi 2h ollut latautumassa.. onkohan mennyt jotenkin oikosulkuun??

Todennäköisesti se on sitten hajalla. Tuskin kannattaa korjaamolle viedä, kun se korjaus maksaisi enemmän kun puhelin. Oletko tarkistanut, että akku on sisällä ja ottanut akun pois ja laittanut uudestaan. Tarkistanut että on oikein päin. Jos joku vaikka pudottanut ja laittanut väärin.

Toinen, että puhelin voi olla kuumentunut/jäätynyt/kastunut ja siksi ei nyt enään toimi.

...huomasin vasta että siis 3 kk sitten vasta ostit...no vie takaisin kauppaan.

se vaan ongelma, kun ei ole kuittia enää.. :( puhelin on ollut sellaisessa paikassa ettei ole kastunut, jäätynyt, kuumentunut tai mitään muutakaan. olen ottanut akun ja laittanut takas, oon pitäny akkua jopa hetken pois siitä, varovasti putsannut jos ois ollut jotakin likaa.. ihme juttu vaan.. takuuseenhan tuo menis mutta kun ei ole kuittia? näkeekö puhelimesta esim. liike jotenkin millon otettu käyttöön tai jotain?

Jos käytit s-etukorttia saavat etsittyä tositteen Prismassa. Käy asiakaspalvelussa. Akku varmaan on loppu, latautuuko puhelin jos yrität? Ettei oo laturi rikki.

pitääpä käydä. Laturi ei ole rikki kun lataa kyllä muita puhelimia, sillon kun viimeksi käynnistin puhelimen niin akkua oli jäljellä muutama pykälä.. ja kun laitan laturin kiinni niin ei tee mitään.. pidin yönyli latauksessa mutta eipähän silti toimi..

Yhteistyössä