Ihana kunnon vanha Nokian puhelin, ei mene rikki millään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Onnistuin tuossa viime viikolla hukkaamaan kännykkäni, eikä löytynyt sitten millään. Ei autosta, ei kämpästä, ei toimistolta.

Lopulta löytyi, työpaikan pihalta, lumen alta!!

Oli ollut siellä yli vuorokauden, ja itse puhelin mennyt pois päältä. Oltiin ihan varmoja että nyt on kännykkä (tai ainakin akku) lopullisesti rikki, kun on pakkasessa ollut noin kauan.

Mut mitä vielä, kun oli otettu osat irti ja lämmitelty käsissä akkua ja itse puhelinta, niin toimi kuin unelma taas :O Ei mitään ongelmaa ole vieläkään tullut esille.

Ja kyseessä siis tuollainen alle 50€ kapula, Nokia 2600. Se on kyllä saanut muutenkin osumaa, putoillut vaikka mistä, ja on muutenkin ollut ahkerassa käytössä jo yli 3 vuotta, akku kestää käytössä lähes 2 viikkoa jne.

Samalla minun kakkospuhelin (tai ykköspuhelinhan sen piti olla) on uudehko Samsungin älypuhelin. Siinä tilttailee asetukset jatkuvasti (soittoääni muuttuu itsestään jne), ja akku kestää parhaimmillaan 1,5 vuorokautta :rolleyes: Täys p*ska.

Nokia 5110 kesti kaiken.

Kerran heitin satasen vauhista suutuspäissäni ikkunasta ulos ja kappas vaan, ei käyny mitenkään. Sama luuri koki muutenkin kovia, milloin oli vasarana ja milloin pullonavaajana.

Yhteistyössä