Kuinkas paljon teidän 1v4kk vanhat osaavat sanoja?Entäs osaavatko syödä itse yhtään?Entä kävelevätkö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:kävelee, syötetään, ja 10 sanaa ainakin. ymmärtää paljon ja äiti ymmärtää paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa nikillä:Meillä tuon ikäisenä oli kävellyt jo puoli vuotta, puhui 3 sanan lauseita, laaja sanavarasto (ainakin 100 sanaa). Söi myös jo itse ja puki helpot sisävaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä porvoosta:Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa nikillä:Meillä tuon ikäisenä oli kävellyt jo puoli vuotta, puhui 3 sanan lauseita, laaja sanavarasto (ainakin 100 sanaa). Söi myös jo itse ja puki helpot sisävaatteet.
hehe, jopas pääsi vale![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ensimmäinen uhma havaittavissa
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:ensimmäinen uhma havaittavissa
Tuosta tuli mieleen, mun tytöllä on kyllä yksi taito jossa se on erityisen lahjakas. Se on osannut jo kahdeksankuisena heittäytyä lattialle huutamaan, siis vetänyt kunnon itkupotkuraivareita.Sähikäinen se on vieläkin...
Alkuperäinen kirjoittaja kattimatti:Kuinkas paljon teidän 1v4kk vanhat osaavat sanoja?Entäs osaavatko syödä itse yhtään?Entä kävelevätkö?
Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä porvoosta:Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa nikillä:Meillä tuon ikäisenä oli kävellyt jo puoli vuotta, puhui 3 sanan lauseita, laaja sanavarasto (ainakin 100 sanaa). Söi myös jo itse ja puki helpot sisävaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:tossa iässä (nyt kuukauden vanhempi) osasi kävellä, juosta, tiettyjä hahmoja kirjasta osoittaa (jos sattui sillä tuulella olemaan) söi itse, tosin ruoka laitettiin lusikkaa/haarukkaan josta itse omatoimisesti söi, sanoja tuli, ja vain 5 sanaa, lauseista ei tietoakaan, ymmärtää puhetta kaiken muun osalta paitsi ein ja ensimmäinen uhma havaittavissa ja ikää on nyt piirun yli 1v 5 kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä porvoosta:Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa nikillä:Meillä tuon ikäisenä oli kävellyt jo puoli vuotta, puhui 3 sanan lauseita, laaja sanavarasto (ainakin 100 sanaa). Söi myös jo itse ja puki helpot sisävaatteet.
Mikä kohta tuossa oli porvoosta?
Meillä tytsy tuon ikäisenä oli myöskin kävellyt n.puoli vuotta, osasi itse pukea/riisuutua, sanoi 2sanan lauseita ja söi/joi itse.
Joo,meidänkin vesseli syö siten,et mä laitan puuron lusikkaan ja hän vie suuhunAlkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja kattimatti:Kuinkas paljon teidän 1v4kk vanhat osaavat sanoja?Entäs osaavatko syödä itse yhtään?Entä kävelevätkö?
Esikoisen aikana: Ei tullut sanoja,oppi kävelemään 2v,eikä todellakaan osannut syödä itse (riippuu toki mitä sillä tarkoitat)
Kakkonen sanoi ekan sanan 1v5kk ja pian siitä oppi kävelemään.Puheessa vikaa nykyään.
Kolmas pian 1v,sanoja tulee muutama,kävelee ilman tukea muutaman askeleen verran.Syö itse jos tarkoitat sitä,että osaa ruokaa laittaa omaan suuhunsa.Ei kylläkään välineiden avulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki lapset kehittyy silleen kun kehityy ei ne mene silleen aina kuin toisilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ääti:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä porvoosta:Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa nikillä:Meillä tuon ikäisenä oli kävellyt jo puoli vuotta, puhui 3 sanan lauseita, laaja sanavarasto (ainakin 100 sanaa). Söi myös jo itse ja puki helpot sisävaatteet.
Mikä kohta tuossa oli porvoosta?
Meillä tytsy tuon ikäisenä oli myöskin kävellyt n.puoli vuotta, osasi itse pukea/riisuutua, sanoi 2sanan lauseita ja söi/joi itse.
ajtella ja mulla kohta 3 vee ja vasta harjoitelee. tulee vähän perässä mutta silti norm.tasolla..mikä hoppu ja kilpailu?!
Alkuperäinen kirjoittaja kattimatti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki lapset kehittyy silleen kun kehityy ei ne mene silleen aina kuin toisilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä oot kyllä ihan oikeessa,aina mäkin pähkäilen suotta,kun eka lapsi on,että mikäs nyt on ku ei kävele ja blaa,blaa.Kyllä ne omaa tahtia kaikki menee!