Pska fiilis :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaarina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kaarina"

Vieras
Tuli taas huono fiilis kun ajelin autolla. Tarkotus oli katsastaa paikka mistä miehen huomenna hakisin...

Mutta mutta, olishan se niin helppoo jos olisi, mutta kun vasta viime kesänä ajelin ensimmäisiä kertoja yli 10 vuoteen, sitten tuli talvi enkä uskaltanut ja nyt tänä kesänä olen ajellut jo usemman kerran ja aina mies vieressä..

Nyt oli taas ajokertojen välissä pari viikkoa ja fiilis oli kuin ekaa kertaa olisi rattiin tarttunut..

Miksi mä en vaan voi olla sellainen joka hyppää rattiin ja ajaa.

Joo, ehkä vaadin itseltäni liikoja ajokertoihin nähden, mutta itku tuli kun pääsin tänään kotiin. Tuntu vaan että meni niin huonosti, vaikka miehen mukaan ihan hyvin..

Jouduin sitte sanomaan etten pysty hakemaan, en kerta kaikkiaan pysty vielä yksin ajamaan..

Miks pitää olla tämmönen nahjus..

Kiitos ja anteeks!

Ajamaan oppii vain ajamalla. Muistan äitini sisun tuossa tilanteessa. Sai sellaisen kohtauksen, että "minä olen aikuinen ja minulla on ajokortti: minähän ajan!"

Rohkesti tilanteisiin! Kyllä sinä selviät!

Aja useammin. Vaikka öisin. Saat yksinäs miettiä niitä ajolinjoja ja muita eikä tarvii stressata ruuhkista tai muista. Saisit samalla ajokilometrejä sekä itseluottamusta. Tai viikonloppu (sunnuntaiaamuisin), silloin on kans vähän porukkaa liikenteessä

• Tykkää
Reactions: Pikku_Pallo
Ajamaan vaan sellaisina aikoina kun ei ole muita liikenteessä ja rauhallisille teille. Tsemppiä, siitä se lähtee :) Itse ajelen helposti 1500 km/kk kun sellainen jakso sattuu kohdalle. Ajamaan oppii ainoastaan ajamalla, se ei ole kenelläkään meisät myötäsyntyinen lahja.

Niin, mä tiedän että ajamaan oppii vain ajamalla, sen tähden mä olen itseni siihen pakottanutkin vaikka on pelottanut. Joskus se tuntuukin ihan hyvältä, mut tänään vaan tuli semmoinen toivoton olo, että mä en osaa, enkä opi ikuna. Sitä tuskastuu itseensä että miten voi ollakin tämmönen.

Kyllä sinä opit ja selviät siinä missä muutkin!
Olen itse pihalla monissa käytännönasioissa ja opin ajamaan autoa luontevasti vasta pakon edessä kun vaihtoehtona oli jumittua mökkihöperöksi tai alkaa ajamaan. Nyt kilsoja tulee 15 000/ vuosi.

Mun ajokoulun ope sanoi että autolla ajamisesta tulee hyvin pian yhtä helppoa ja automaattista kun pyöräilystä. Tämä autto minua ja nykyisin kyllä on ihan totta.

Tuo miehen mukana olo jarruttaa oppimistasi ja rohkeuttasi.

Jos olet epävarma kuski ja pelottaa, niin laitat vaistomaisesti osan ajovastuusta apukuskille.

Jätä se mies kotiin ja mene vaikka iltasella kun on vähemmän liikennettä tekemään pieni lenkki autolla.
Mitä enemmän ajat yksin, sitä paremmin opit.

Mutta APUKUSKI JÄTETÄÄN KOTIIN

Yhteistyössä