I
Ihme ja kumma
Vieras
Mulle on tuonne nieluun ilemstynyt sellainen valkoinen pieni patti, mikä tuntuu ihan kuin ois näkkärin muru jäänyt kurkkuun. Mikä lienee ja miten moisesta eroon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koitin pumpulitikulla tökkiä, mutta tulee kyökkäAuttasko joku kurlattava, desinfioiva suuvesi tms?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koitin pumpulitikulla tökkiä, mutta tulee kyökkäAuttasko joku kurlattava, desinfioiva suuvesi tms?
Alkuperäinen kirjoittaja hei::ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Josko vielä koittasi vaikka hammasharjalla.....tulee vaan niin helposti vielä toi oksennusrefleksi kun oon raskaana.. Muuten ei haittais, mutta on ikävä tunne, kun koko ajan on "roska" kurkussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Josko vielä koittasi vaikka hammasharjalla.....tulee vaan niin helposti vielä toi oksennusrefleksi kun oon raskaana.. Muuten ei haittais, mutta on ikävä tunne, kun koko ajan on "roska" kurkussa.
mulla toi ongelma alkoi esikoisen odotusaikana. Aiemmin en niitä huomannut olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja itse oli juuri proppu:eli itselläni oli juuri nielussa proppu.. ensin luulin että ois ollu afta mutta seuraavana päivänä näytti ihan propulta joten otin teelusikan ja sen toisella päällä painoin hiukan sen valkoisen pisteen/näpyn vierestä ja sillon sieltä purkahti ulos kahdesta kohtaa proppua (eli kuollutta solua ?kait) ja niin sain sen pois...