Se on ainoa vaalia ja älytön sontatuubi. Sitten se on hurjan rohmu ja törkkii kaikki muut nänniltä pois, jotta mahtuu itte syömäänAlkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:AAAAAA!!! Mä haluan ton valakoosen!!!! :heart: :heart:
Näkö ja kuulo pelaa sulla! Mulla kyllä meni hitusen kans ohi,mutta susia ne oli! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Voih, koira vauvoja :heart:
Näin aihetta sivuten, näinkö ja kuulinko oikein uutisissa että hauva imetti sudenpentuja?
Näymmä. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200801267155972_uu.shtmlAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Voih, koira vauvoja :heart:
Näin aihetta sivuten, näinkö ja kuulinko oikein uutisissa että hauva imetti sudenpentuja?
Sopiis likan kaveriksi ku sialle ottatukka!!! Olisko se mahdollisesti saatavis.......? =) Mitä rotua nämä olikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Se on ainoa vaalia ja älytön sontatuubi. Sitten se on hurjan rohmu ja törkkii kaikki muut nänniltä pois, jotta mahtuu itte syömäänAlkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:AAAAAA!!! Mä haluan ton valakoosen!!!! :heart: :heart:
labbiksia ja kaikki on valitettavasti jo varattu.Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Sopiis likan kaveriksi ku sialle ottatukka!!! Olisko se mahdollisesti saatavis.......? =) Mitä rotua nämä olikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Se on ainoa vaalia ja älytön sontatuubi. Sitten se on hurjan rohmu ja törkkii kaikki muut nänniltä pois, jotta mahtuu itte syömäänAlkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:AAAAAA!!! Mä haluan ton valakoosen!!!! :heart: :heart: