Siis täh? Onko joku arvostellu sinun lastas? Törkeää,sitäpaitsi minusta aivan suloinen pikku immeinen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Edelleen uusi kuva herra 2v3kk:sta. (Ja jälleen tiedoksi kiusaajille, että en kaipaa sitten haukkuja jälkikasvuni ulkonäöstä.)
Joo, kyllähän pojan kuvaa aika rankasti tässä kerran arvosteltiin - on kuulemma *****:n näköinen :'(. En vaan kiusallanikaan ota kuvaa pois profiilista, sillä en halua antaa palstan ilkeilijöille periksi.Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Siis täh? Onko joku arvostellu sinun lastas? Törkeää,sitäpaitsi minusta aivan suloinen pikku immeinen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Edelleen uusi kuva herra 2v3kk:sta. (Ja jälleen tiedoksi kiusaajille, että en kaipaa sitten haukkuja jälkikasvuni ulkonäöstä.)
Mulla profiilissa perheen nuorimmainen.=)
Saunan takana on edelleen tilaa!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Joo, kyllähän pojan kuvaa aika rankasti tässä kerran arvosteltiin - on kuulemma *****:n näköinen :'(. En vaan kiusallanikaan ota kuvaa pois profiilista, sillä en halua antaa palstan ilkeilijöille periksi.Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Siis täh? Onko joku arvostellu sinun lastas? Törkeää,sitäpaitsi minusta aivan suloinen pikku immeinen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Edelleen uusi kuva herra 2v3kk:sta. (Ja jälleen tiedoksi kiusaajille, että en kaipaa sitten haukkuja jälkikasvuni ulkonäöstä.)
Kiitos .Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Saunan takana on edelleen tilaa!! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Joo, kyllähän pojan kuvaa aika rankasti tässä kerran arvosteltiin - on kuulemma *****:n näköinen :'(. En vaan kiusallanikaan ota kuvaa pois profiilista, sillä en halua antaa palstan ilkeilijöille periksi.Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:Siis täh? Onko joku arvostellu sinun lastas? Törkeää,sitäpaitsi minusta aivan suloinen pikku immeinen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Edelleen uusi kuva herra 2v3kk:sta. (Ja jälleen tiedoksi kiusaajille, että en kaipaa sitten haukkuja jälkikasvuni ulkonäöstä.)
Kuka sekopää haukkuu lapsen ulkonäköä? Taitaa olla arvostelija ite sen verran paskan näköinen että pitää viatonta ja suloista lasta haukkua.
Pistää vihaksi.
Sulle haleja. :hug: