Profiilikuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita tarpeeksi pieni kuva. Muistaakseni ainakin minä joudun kirjautumaan ulos välillä jos muokkaan profiiliani, en tiedä parempaa tapaa tuoda muutokset esiin.

Kun tuolla lukee että se kuva pienennetään automaattisesti... |O täytyy varmaan koittaa uudelleen niin että pienentää sitä.

Joo, joku otti oikein asiakseen mun rumuuteni :laugh:

Mä en kerää kehuja, osallistuin vaan päivällä yhteen keskusteluun, missä joku sitten avasi mun profiilin. Jos täällä ei saa kysyä ´sitä, miten profiilikuvan saa vaihdettua niin ihmettelen kyllä. Ja varotus kaikille Hämeenlinnassa liikkuville, mä olen lähdössä lasten kanssa torille jätskille, älkää tulko sille suunnalle jos mun ulkomuotoni suuresti teitä häiritsee :attn: :attn:

Kiitos ja anteeks :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä en kerää kehuja, osallistuin vaan päivällä yhteen keskusteluun, missä joku sitten avasi mun profiilin. Jos täällä ei saa kysyä ´sitä, miten profiilikuvan saa vaihdettua niin ihmettelen kyllä. Ja varotus kaikille Hämeenlinnassa liikkuville, mä olen lähdössä lasten kanssa torille jätskille, älkää tulko sille suunnalle jos mun ulkomuotoni suuresti teitä häiritsee :attn: :attn:

Kiitos ja anteeks :xmas:

Luepas aloituksesi. Eli selkeästi halusit nyt näyttää meille, että tässä uusi kuvani, olenhan kaunis, olenhan??? Kun joku vieras tyhmä harmaa haukkui minua.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä