Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sininen Koira:Hyppään mukaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:ap:llä aika söpöt lapset.. ja kyllä olet aikaiseen kerennyt! Olet varmaan aina tiennyt olevasi äiti haaveissasi jo lapsena.
Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Kuin sun maha on jo noin tipahtanut? Monennellako viikolla oot?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Kuin sun maha on jo noin tipahtanut? Monennellako viikolla oot?
vk 39 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Kuin sun maha on jo noin tipahtanut? Monennellako viikolla oot?
vk 39 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Poika ainakin ultrakuvien mukaan näyttää olevan tulossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Poika ainakin ultrakuvien mukaan näyttää olevan tulossa![]()
Niin, ja mahan mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:ja Sininen Koira .. toi on yksi leevien biisiihan hauska
tässä linkkinä http://www.actionext.com/names_l/leevi_and_the_leavings_lyrics/sininen_koira.html
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko: