prkl tuota miestä

Mua sitten ärsyttää, kun arvostelee mun äitiä ja siskoani. Tosi vaikee lähtee mun siskolle viettämään iltaa tai muuten vaan kylään ja nyt tänään pitäis anoppilaan mennä syömään, kun sinne tulee miehen sisko lapsineen. Eipä vois vähempää kiinnostaa, kun ei sitäkään kiinnosta mulle rakkaat ihmiset. ÄRRIPURRI :headwall: Ehkä vedän herrneet ihan turhasta, mutta viiiiituuuuututtaa.

a
Sama täällä, mies inhoaa siskoni koiria, ja heille koirat ovat niinkuin omia lapsia.,.
olenkin sanonut että ei meillä auta valittaa jos itse omasta tahdosta sinne mennään. vaikken itsekkään koirista välitä..
joo ja mullahan ei auta valittaa miehen perheestä tietenkään..
en kyllä niin lapsellinen olisikaan että valittaisin jos menisin valmiiseen joulupöytään syömään, toisin kun mies eilen. kun lähdettiin kotiin niin heti alkoi valitus kuinka kinkku oli paskaa jne. taisin pari valittua sanaa sanoa. saaki ens jouluna paistaa itse oman kinkkunsa jos ei valmis kelpaa, perkele

Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
Mua sitten ärsyttää, kun arvostelee mun äitiä ja siskoani. Tosi vaikee lähtee mun siskolle viettämään iltaa tai muuten vaan kylään ja nyt tänään pitäis anoppilaan mennä syömään, kun sinne tulee miehen sisko lapsineen. Eipä vois vähempää kiinnostaa, kun ei sitäkään kiinnosta mulle rakkaat ihmiset. ÄRRIPURRI :headwall: Ehkä vedän herrneet ihan turhasta, mutta viiiiituuuuututtaa.
Ei hän ole heidän kanssaan naimisissa. Kunhan tulee jotenkin joskus toimeen. Ei tarvitse pitää ja arvostelu nyt ei tapa.

niinpä. Luulee, että niitä voi vapaasti arvostella. Kyllähän mä tiedän että kaikissa on jotain vikaa, eikä kaikista tarvitse tykätä, mutta olis se kohteliasta, edes pitää naamansa sitten kiinni ja pitää mölyt mahassa.

Yhteistyössä