PRKL noita Kelan paperilappusia! (kotihoidon tuen hakemisesta kysymys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Elikkä siis: mistä hemmetistä mä voin tietää mille ajalle sitä hoitoa haen?! Tai kyllä varmaan jotkut tietää, mutta siis voi olla että menen töihin keväällä, kesällä tai vasta syksyllä. Eli mitä mä tohon kohtaan kirjoitan?! :o

Mä alotin eka varovasti siihen saakka kun tyttö täytti 1wee ja 2kk ennen kävin töihin ilmoittamassa että tulen vasta elokuussa. Aloita eka ilmoitus muutamalla kuukaudella, sitä saa jatkaa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mä olen laittanut aina sinne saakka kunnes muksu on kolmen, saahan sen katkaistua jos tilanne muuttuu.

Niin joo, voishan sen tolleen laittaa... Paitti että sitten unohdan katkasta sen ja joudun maksamaan takas :headwall: :ashamed: :D

no mä laittasin ton kevään,kun eikös sitä voi sitten hakee uudestaan,jos ei menekään töihin. tai sitten laitat ton syksyn ja ilmotat sitten jos meet aiemmin töihin

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mä olen laittanut aina sinne saakka kunnes muksu on kolmen, saahan sen katkaistua jos tilanne muuttuu.

Niin joo, voishan sen tolleen laittaa... Paitti että sitten unohdan katkasta sen ja joudun maksamaan takas :headwall: :ashamed: :D

Nehän kumminkin tarkastaa sen, olikohan puolen vuoden välein?

Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu-82:
Mä alotin eka varovasti siihen saakka kun tyttö täytti 1wee ja 2kk ennen kävin töihin ilmoittamassa että tulen vasta elokuussa. Aloita eka ilmoitus muutamalla kuukaudella, sitä saa jatkaa sitten.

Ja sit tää hattarapää unohtas sen ja huomais, että hups, mulla ei oo ollenkaan rahaa... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Vuoden välein.

Mä oon laittanut vaan alku päivämäärän, kela laskee siihen asti kun lapsi täyttää 3v. Kelasta kannattaa hakea kerralla, katkasee sitten kun menee töihin. Tyänantajalle pitää kertoa mihin asti meinaa olla. Nämä sotketaan ihan liian useasti.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:

Vuoden välein.

Nii onki joo! Mutta siis, mä hain sitä 3v asti. Ja vien 3kk välein palkkakuitit hoitolisää varten (jos sitä ny edes tulee)

Yhteistyössä