Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä olen laittanut aina sinne saakka kunnes muksu on kolmen, saahan sen katkaistua jos tilanne muuttuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä olen laittanut aina sinne saakka kunnes muksu on kolmen, saahan sen katkaistua jos tilanne muuttuu.
Niin joo, voishan sen tolleen laittaa... Paitti että sitten unohdan katkasta sen ja joudun maksamaan takas :headwall: :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu-82:Mä alotin eka varovasti siihen saakka kun tyttö täytti 1wee ja 2kk ennen kävin töihin ilmoittamassa että tulen vasta elokuussa. Aloita eka ilmoitus muutamalla kuukaudella, sitä saa jatkaa sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä olen laittanut aina sinne saakka kunnes muksu on kolmen, saahan sen katkaistua jos tilanne muuttuu.
Niin joo, voishan sen tolleen laittaa... Paitti että sitten unohdan katkasta sen ja joudun maksamaan takas :headwall: :ashamed:![]()
Nehän kumminkin tarkastaa sen, olikohan puolen vuoden välein?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Mä olen laittanut aina sinne saakka kunnes muksu on kolmen, saahan sen katkaistua jos tilanne muuttuu.
Nehän kumminkin tarkastaa sen, olikohan puolen vuoden välein?
Vuoden välein.