I
Itse perkele!
Vieras
Siis, ollaan oltu nuoresta saakka yhdessä, nuoria ollaan edelleen, yhteisiä vuosia takana tarkalleen 6½, kihloissa ollaabn, lapsia ei ole, vain karvaisia.
Mies on rauhallinen, reilu, välittävä..muttei huomioonttava/huomiota antava, ei sano että välittää, hyvin tyyni muttei kuitenkaan kylmä. TARVITSEN huomiota, mutten sitä kaipaa liikaa..kuten moni tietää varmasti hyvin mitä tarkoitan tällä, eli haluan että joskus sanoisi että välittää. Olen hoikka, pidän itsestäni niin liikunnallisesti kuin kauneudellisesti (onko tuo ees mikään sana) huolta myös työni puolesta, olen alalla jossa hoidan muiden kauneutta/terveyttä. En mikään bimbo blondi, reilu, rakastava ja pidän kodin kunnossa ja teen ruokaa/tykkään leipoa, pidän sisustamisesta, eläimistä, musiikista, vaatteista, innostun helposti ja saan monesti kaveritkin innostamaan mukaan kaikkeen kivaa, yritän siis keksiä pientä kivaa erilaista virikettä niin miehen kanssa yhteiselämään kuin ystävienkin kanssa. Pidän tanssimisesta ja käyn joskus ulkona ystävieni kanssa juhlimassa, rakastan silti enemmän rauhallisia sauna-koti-iltoja kynttilän valossa. Tykkään lenkkeillä ja ulkoilla koirieni kanssa. Olen terveellä tavalla hullu, huumorintajuinen, räväkkäkin osaan olla.
Olen huomioonttava, kiltti, empaattinen ja tykkään pitkistä syvällisista keskusteluista. Olen hyvällä tavalla itsevarma ja luonnetta minulta löytyy. Tässä siis minusta.
Jokin minussa tuntuu olevan vialla mieheni silmissä...ei halua/innostu oikein mistään minun kanssani, seksikin on vähän niin ja näin silloin tällöin...tää on tosi rankkaa, kun haluaisi itse mennä miehen kanssa mutta mies ei innostu..ei kuulemma pidä itsestäänselvänä, ei petä, rakastaa ja haluaa olla yhdessä, nämä keskustelut on käyty monesti. En ymmärrä...
Ei me monestikkaan olla kyllä yhdessä missään kahdestaan käyty..enemmänkin ystävien kanssa..
Olen suunnitellut vieväni miehen nyt muutaman viikon päästä reissuun toiseen kaupunkiin täältä tuppukylästä. Ajattelin sen takia että mies huomaisi että voi lähteä kotoa ja olla toisen kanssa kivaa, rentouttavaa lähteä pois tutuista ympyröistä katselemaan muita kaupunkeja. Olisimme hotellissa pari yötä, kävisimme syömässä, shoppailemassa, ravintoloissa istuskelemassa ja katselemassa ihmisiä ym, perinteistä. Onko ideaa? Tarvittais kyllä tällainen pikaloma nopeasti. :/ Harmittaa tämä tilanne, ja kun itse ajattelen kaikkea tyhmää aina..jotenkin vain vaivaa! :/
Jokin minussa tuntuu olevan vialla mieheni silmissä...ei halua/innostu oikein mistään minun kanssani, seksikin on vähän niin ja näin silloin tällöin...tää on tosi rankkaa, kun haluaisi itse mennä miehen kanssa mutta mies ei innostu..ei kuulemma pidä itsestäänselvänä, ei petä, rakastaa ja haluaa olla yhdessä, nämä keskustelut on käyty monesti. En ymmärrä...
Ei me monestikkaan olla kyllä yhdessä missään kahdestaan käyty..enemmänkin ystävien kanssa..
Olen suunnitellut vieväni miehen nyt muutaman viikon päästä reissuun toiseen kaupunkiin täältä tuppukylästä. Ajattelin sen takia että mies huomaisi että voi lähteä kotoa ja olla toisen kanssa kivaa, rentouttavaa lähteä pois tutuista ympyröistä katselemaan muita kaupunkeja. Olisimme hotellissa pari yötä, kävisimme syömässä, shoppailemassa, ravintoloissa istuskelemassa ja katselemassa ihmisiä ym, perinteistä. Onko ideaa? Tarvittais kyllä tällainen pikaloma nopeasti. :/ Harmittaa tämä tilanne, ja kun itse ajattelen kaikkea tyhmää aina..jotenkin vain vaivaa! :/