Prismakeskuksen hesessä tänään....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeggyBundy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PeggyBundy

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
1 032
0
36
Ihmettelin kun oli paljon äitejä lasten kanssa ja melkein jokaisella lapsella oli reimatecciän päällä. Miten niillä on varaa? Siis me ei olla edes ihan köyhimmästä päästä mut en mä silti raaski ostaa kalliita reiman vaatteita.
 
Jos ne on ostettu Alesta? Kirpparilta? Yleensä goretex vaatteet maksaa,oli ne sitten aikuisille tai lapsille.Oletpa tarkkasilmäinen,mua ei kyllä kiinnosta minkä merkkiset vaatteet kenelläkin on...
 
Miks niitä vastaantulevien vaatteita pitää kyylätä?
Mä ostan alesta tai kirpparilta, eikä maksa paljon. Ei kaikki tecit kaikilla ole uusia eikä ne uutenakaan niin kamalan kalliita ole, kun vähän katsoo, mistä ostaa.
Ja sitte pitää säästää jostaki muusta. Meillä ei polteta eikä juoda, EIKÄ KÄYDÄ HESESSÄ SYÖMÄSSÄ!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
No onhan ne kivan näköisiä ja kyl ihan uusinta mallia olivat. Kyl mul on tapana katsella ihmisiä ympärilläni...Kateellinen vaan oon niille joilla on varaa!!! :kieh:

No ei montaa hesekäyntiä tarvi jättää väliin, kun jo saa reimat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
No onhan ne kivan näköisiä ja kyl ihan uusinta mallia olivat. Kyl mul on tapana katsella ihmisiä ympärilläni...Kateellinen vaan oon niille joilla on varaa!!! :kieh:

MARS KOULUNPENKILLE OPISKELEMAAN MONTA VUOTTA JA SITTEN TYÖELÄMÄÄN TIENAAMAAN, vaiva sekin.
 
Miten tarkkaan niitä lapsia tarvii syynätä että näkee onko se puku reima vai tec tai reimatec... Vai pitäskö vaan harjaannuttaa silmääni että nään jo kilometrin päästä mikä merkki siinä puvussa on? Mä oon niin puusilmä etten tiiä mitä muitten mukuloilla on päällä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Ei meilläkään polteta tai juoda kun silloin tällöin et ei voi sanoa että niihin menis rahat. Mut eiks laatua saa halvemmalla? Tai halvempi olis yhtä hyvä...

hitto, mitä se sulle kuuluu mitä muilla on päällä?
 
Mä en oikeestaan periaatteestakaan osta niin kalliita lastenvaatteita ja tiedoksi teille että hesessä join kahvin samalla kun syötin pojalle VALMISRUOKAA! Ja töihin menen syksyllä mutta en sen takia että voisin lapselle ostaa kalliita vaatteita.
 
Meillä on reimateciä ja uutena ostettuna..aateltiin ostaa laadukas puku joka menee sit useemmallekin lapselle :)
Meidän poika taitaa olla reimatecin kävelevä mainos :whistle:
 
Jalasjärven Siltalassa "merkittömät" ( 1 e WAY ) haalarit maksoi 29,90.
Ostin kurahousutkin ja kotona huomasin, että haalarit olikin vedenpitävät ja saumoista teipatut! Yhtähyvät ovat olleet, kuin Lassietecitkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Mä en oikeestaan periaatteestakaan osta niin kalliita lastenvaatteita ja tiedoksi teille että hesessä join kahvin samalla kun syötin pojalle VALMISRUOKAA! Ja töihin menen syksyllä mutta en sen takia että voisin lapselle ostaa kalliita vaatteita.

Tee ruuat itte ja keitä kahvit itte, niin säästät!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Mä en oikeestaan periaatteestakaan osta niin kalliita lastenvaatteita ja tiedoksi teille että hesessä join kahvin samalla kun syötin pojalle VALMISRUOKAA! Ja töihin menen syksyllä mutta en sen takia että voisin lapselle ostaa kalliita vaatteita.

Tee ruuat itte ja keitä kahvit itte, niin säästät!

peesi =)
 
Minä olen ostanut alesta,esim. kevättakista olen maksanut 40e,ei se nyt niin järkyttävän (?) kallis mielestäni ole.Kaverille olen myynyt eteenpäin halvalla,mistä sä voit tietää paljonko ne on maksaneet tamineistaan? Jesper Juniorissa ja Stockallahan on jatkuvasti tarjouksia ja kampanjoita joissa myydään Reimaa.Poistorekesitä yms voi tehdä löytöjä.Yhestäkään Reimasta en ole maksanut täyttä hintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Mä en oikeestaan periaatteestakaan osta niin kalliita lastenvaatteita ja tiedoksi teille että hesessä join kahvin samalla kun syötin pojalle VALMISRUOKAA! Ja töihin menen syksyllä mutta en sen takia että voisin lapselle ostaa kalliita vaatteita.

Tee ruuat itte ja keitä kahvit itte, niin säästät!

No kylläpäs täällä on taas töykeetä porukkaa! :o
 
Voi jessus....monellekin asialle. Ensinnäkin sille, että joku kyttää Hesessä silmä tarkkana että mitä toisten lasten haalareiden rinnuksissa olevassa pienen pienessä merkissä lukee. Ja eritoten sille, että joku on kateellinen niille, joilla on varaa ostaa lapsilleen Reimateciä, vaikkei itse kuitenkaan periaatteestakaan ostaisi lapsilleen niin kalliita vaatteita :xmas:

T: eräs, joka kävi lapsensa kanssa Hesessä tänään, lapsella ei kuitenkaan ollut päällä Reimateciä vaan "kaupunkivaatteet", se alessa noin 40? maksanut Reimatec roikkui kotona eteisen naulakossa B) , enkä muuten kytännyt mitä toisten lapsilla oli päällä
 
Katotteko te OIKEESTI mitä toisten lapsilla on päällä? Ei meilläkään ole varaa Reimaan mutta minusta on kiva että joillain on. Itse varmaan ostaisin parempia ja kalliimpia vaatteita jos olisi rahaa. En ole yhdenkään "Reimaäidin" muuten kuullut arvostelevan miun kersan halpishaalareita :whistle: =)
 

Yhteistyössä