Ihmettelin kun oli paljon äitejä lasten kanssa ja melkein jokaisella lapsella oli reimatecciän päällä. Miten niillä on varaa? Siis me ei olla edes ihan köyhimmästä päästä mut en mä silti raaski ostaa kalliita reiman vaatteita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähemmän se reimatec maksaa kuin monen muun ihmisen kuukauden alkoholit, tupakat, karkit ja limut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No onhan ne kivan näköisiä ja kyl ihan uusinta mallia olivat. Kyl mul on tapana katsella ihmisiä ympärilläni...Kateellinen vaan oon niille joilla on varaa!!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:No onhan ne kivan näköisiä ja kyl ihan uusinta mallia olivat. Kyl mul on tapana katsella ihmisiä ympärilläni...Kateellinen vaan oon niille joilla on varaa!!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:Ei meilläkään polteta tai juoda kun silloin tällöin et ei voi sanoa että niihin menis rahat. Mut eiks laatua saa halvemmalla? Tai halvempi olis yhtä hyvä...
Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:Mä en oikeestaan periaatteestakaan osta niin kalliita lastenvaatteita ja tiedoksi teille että hesessä join kahvin samalla kun syötin pojalle VALMISRUOKAA! Ja töihin menen syksyllä mutta en sen takia että voisin lapselle ostaa kalliita vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:Mä en oikeestaan periaatteestakaan osta niin kalliita lastenvaatteita ja tiedoksi teille että hesessä join kahvin samalla kun syötin pojalle VALMISRUOKAA! Ja töihin menen syksyllä mutta en sen takia että voisin lapselle ostaa kalliita vaatteita.
Tee ruuat itte ja keitä kahvit itte, niin säästät!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:Mä en oikeestaan periaatteestakaan osta niin kalliita lastenvaatteita ja tiedoksi teille että hesessä join kahvin samalla kun syötin pojalle VALMISRUOKAA! Ja töihin menen syksyllä mutta en sen takia että voisin lapselle ostaa kalliita vaatteita.
Tee ruuat itte ja keitä kahvit itte, niin säästät!
Alkuperäinen kirjoittaja RaikuliRusina:Miten tarkkaan niitä lapsia tarvii syynätä että näkee onko se puku reima vai tec tai reimatec...