Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

Alkuperäinen kirjoittaja poikien äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Me rakennettiin se vähän edukkaammista materiaaleista tuo kun ois tullut huisin kalliiksi siitä MPD-levystä vai mitä se ikinä olikaan josta te sen teitte :) Ja maali valittiin tapetin sijaan koska taapero piirtää kaikkiin paikkoihin mihin kynä vaan tarttuu :saint:
En ole lukenut koko ketjua, mutta mistä materiaalista teitte?
Me saatais vaneria lähes ilmaiseksi, siitäkin vois tehdä... ja itsekin mielummin maalaisin kuin tapetoisin; helpompi tuunata uudelleen :)
12 mm vanerista tehtiin. Ne maksoi 50?, maali tais olla 13?...pinkkiä meni lähes litra. Ruuvit muutaman euron, lukot ja saranat tais olla 15?.

Jotta jos saatte vaneria pilkkahintaan, niin ei juuri jää linnalle hintaa :)

Harmaana TMP
Idean sain kyllä vaan ehkä omasta prinsessamaisuudestani;):D
Joo ei se mdf-levy ollu ihan must ja toisenlaiseen vaneriin tarttuu maali paremmin:)
Tuo maalaaminen olisi näin jälkikäteen ollu fiksumpi vaihtoehto koska pienet sormet niin kätevästi rapsutti tapettia pois:( No sai sen kuitenkin vielä korjattua kun oli paloja jäljellä:D Onnea vielä kovasti "urakan" valmiiksi saattamisesta:D Ja ne valot sai kätevästi ainakin meidän sängyn siihen yläpunkan pohjasäleikön väliin. Toki nykyään on varmaan jo led-nauhojakin mut ne on aika kalliita vielä.

queen
Kiitos :)

Meidän likat ei tosiaan oikein osanneet arvostaa kun ovat niin pieniä vielä. Mutta ehkä ne vielä joskus ymmärtää ettei tuommoista joka tytön huoneesta löysy ja ois siis syytä olla iloinen :)

Kun kaiken saa niin kaikkeen tottuu. Mä olen oman likkani kanssa huomannut että kaikki hienot asiat ovat hänelle itsestäänselvyyksiä. Kun on prinsessaksi syntynyt niin muusta ei tiedä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana TMP:
Idean sain kyllä vaan ehkä omasta prinsessamaisuudestani;):D
Joo ei se mdf-levy ollu ihan must ja toisenlaiseen vaneriin tarttuu maali paremmin:)
Tuo maalaaminen olisi näin jälkikäteen ollu fiksumpi vaihtoehto koska pienet sormet niin kätevästi rapsutti tapettia pois:( No sai sen kuitenkin vielä korjattua kun oli paloja jäljellä:D Onnea vielä kovasti "urakan" valmiiksi saattamisesta:D Ja ne valot sai kätevästi ainakin meidän sängyn siihen yläpunkan pohjasäleikön väliin. Toki nykyään on varmaan jo led-nauhojakin mut ne on aika kalliita vielä.
Jostain led-jutuista mies vissiin jutteli kun niitä valoja pohdittiin, mutta mä jätän ne miehen huoleksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja queen:

Meidän likat ei tosiaan oikein osanneet arvostaa kun ovat niin pieniä vielä. Mutta ehkä ne vielä joskus ymmärtää ettei tuommoista joka tytön huoneesta löysy ja ois siis syytä olla iloinen :)

Kun kaiken saa niin kaikkeen tottuu. Mä olen oman likkani kanssa huomannut että kaikki hienot asiat ovat hänelle itsestäänselvyyksiä. Kun on prinsessaksi syntynyt niin muusta ei tiedä. :)
No en tiiä päteekö tää chefin tapaukseen, lapset on kuitenkin alle 2v, muistaakseni omanikaan eivät osanneet silloin osoittaa minkään maan valtakunnan kiitollisuutta sisustusratkaisuista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

No en tiiä päteekö tää chefin tapaukseen, lapset on kuitenkin alle 2v, muistaakseni omanikaan eivät osanneet silloin osoittaa minkään maan valtakunnan kiitollisuutta sisustusratkaisuista. :D
Joo...ei tuo 1v6kk saati 5kk paljon vielä puhuapukahda, jotta ei ne ymmärrä muuta kuin että nukkuminen on tölsää, oli sitten kuinka hieno sänky tahansa :)

Alkuperäinen kirjoittaja jepa:
Siis olet ilmeisesti vaan ruuvannut noi vanerit tuohon runkoon? :D ja ne maalannut.Ei kyllä kovin monimutkaista ole jos joku muukin haaveilee tuollaisesta lastulevyhässäkästä
Juu...siis tosiaan vaan kuviosahalla (vai mikä sen nimi on) olen sahannut tuon yläosan muurit, oven ja ikkunat...ja sitten hionut ja maalannut pinkiksi. Sitten vaan on nu levyt ruuvattu runkoon kiinni ja laitettu oveen saranat ja lukot ja tehty nuo valkoiset maalaukset. Ei se sen kummempia tosiaan ole vaatinut :)

Muttama tukipala siellä on, mutta ihan simppeli juttu siis on :)

queen

Joo...ei tuo 1v6kk saati 5kk paljon vielä puhuapukahda, jotta ei ne ymmärrä muuta kuin että nukkuminen on tölsää, oli sitten kuinka hieno sänky tahansa :)
Sepä se, prinsessoilla kuuluukin olla hieno sänky. Vanhemmiten ne ei ymmärrä miksi niiden pitäisi jotain sänkyä erityisesti arvostaa.

jepa
Siis olet ilmeisesti vaan ruuvannut noi vanerit tuohon runkoon? :D ja ne maalannut.Ei kyllä kovin monimutkaista ole jos joku muukin haaveilee tuollaisesta lastulevyhässäkästä
Juu...siis tosiaan vaan kuviosahalla (vai mikä sen nimi on) olen sahannut tuon yläosan muurit, oven ja ikkunat...ja sitten hionut ja maalannut pinkiksi. Sitten vaan on nu levyt ruuvattu runkoon kiinni ja laitettu oveen saranat ja lukot ja tehty nuo valkoiset maalaukset. Ei se sen kummempia tosiaan ole vaatinut :)

saapa nähdä nouseeko meille samanlainen hässäkkä :D

kl
Alkuperäinen kirjoittaja kl:
tyttö 3v sanoi "WAAAAU!! Tee äiti miulleki tuollanen, voisin mennä sitten HUOMENNA sinne nukkumaan ja nukkuisin KOKO yön!" :D
:eek: Silläkö ne sais nukkumaan omassa huoneessa koko yön? :whistle: Lapsi vielä tonne yläpetiin, ovi kiinni ja lukkoon. :D
No joo, arvaa oonko jo lähdössä vanerikauppaan!! :D :D

saapa nähdä nouseeko meille samanlainen hässäkkä :D
Ei muuta kuin hommiin sitten vaan :)

Voi jösses jotta mä olen iloinen :heart: :D

Varmaan runsaan vuoden tästä haaveilin ja nyt se on totta...meidän pirpalaisilla on oma prinsessalinna"kerrossänky" :)

Ja se on niiiiiin hieno, ettei tosikaan :D Toki palstalle tyypilliseen tapaan (viittaan mun mekkoketjuun ja vaippakakkuketjuun) osa teistä lyttää tuon linnan alimpaan maanrakoon, koska esim. googlen avulla löytyy hienompiakin.
Mutta mä olen tehnyt tämän ihan itse, rakkaudella mun rakkalaisilleni ja tää on sen vuoksi hienompi kuin mikään muu linna, minkä maa päällään kantaa :heart:

Kyltistä on poistettu nimet, siksi se on vähän hassu :)
Ihan mahtava! Jos mulla olis kaks tyttöä, tekisin varmaan samantyylisen.

Yhteistyössä