Prinsessalinnasänky on valmis! *KUVIA*

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Miten sä olet nuo sahaukset tehnyt, siis millaisella sahalla? Muistaakseni se alkuperäinen sanoi käyttäneensä jotain kuviosahaa tms., mutta ei mulla sellaista ole. :eek: Eikä tule.
Mä ostin semmosen sahan millä ne saa tehty...onkohan sen nimi sitten kuviosaha...en mää tiiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miten sä olet nuo sahaukset tehnyt, siis millaisella sahalla? Muistaakseni se alkuperäinen sanoi käyttäneensä jotain kuviosahaa tms., mutta ei mulla sellaista ole. :eek: Eikä tule.
Mä ostin semmosen sahan millä ne saa tehty...onkohan sen nimi sitten kuviosaha...en mää tiiä :D
:eek: Onko sellainen kallis? :eek:

Ei...varmaan 20-30 eurolla jo saa...mein vehje maksoi 50?. Me kun nikkaroidaan aika usein niin kestää sitten varmasti useammatkin nikkaroinnit :)

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Aikas ihana. =)
Olispa munkin muksut vielä rinsessa- ja ritari-iässä, kun enpä itse ole aikanaan tajunnut tuollaisia tehdä... ei taitais nuo koululaiset oikein osata tuollaista arvostaa. :D
Mein tokaluokkalainen on kyllä ihan huumassa...mutta tuskin tosiaan sitä omaan huoneeseensa huolisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:
Onpas komea linna... eiku sänky, eiku... Malttaako tyttäret edes nukkua? :D
No pienempi on tosiaan vielä puolisen vuotta pinniksessä, eli ei vielä edes pääse tuonne nukuskelemaan. Mutta isompi menee sinne ensi yöksi...ja toivottavasti nukkuu hyvin :)

Mä oon ostanu omani joskus opiskeluaikana, kun piti saada reikä tv-tason taakse. Maksoi 20 e, mutta sen jälkeen sillä on tehty vaikka mitä. Pari isoa remppaakin ja hyvin pelittää edelleen. :D

Niin ja tuo sänky on upea. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä oon ostanu omani joskus opiskeluaikana, kun piti saada reikä tv-tason taakse. Maksoi 20 e, mutta sen jälkeen sillä on tehty vaikka mitä. Pari isoa remppaakin ja hyvin pelittää edelleen. :D

Niin ja tuo sänky on upea. :D
Kiitos :)

Ja PP, sä siis tietenkin saat tuon vehkeen meiltä lainaan että ei sun tota varten tartte ostaa omaa. Ja akkuporakin meiltä löytyy, niin pääset vähän helpommalla niiden ruuvaamisten kanssa :)

Kiitos :)

Meidän likat ei tosiaan oikein osanneet arvostaa kun ovat niin pieniä vielä. Mutta ehkä ne vielä joskus ymmärtää ettei tuommoista joka tytön huoneesta löysy ja ois siis syytä olla iloinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Tuo on aivan upea. Onnittelut sinulle, olet todella taitava!!
Kiitos...mutta ei tuo ihan oikeesti vaadi taitoa. Siis ihan totta. Mä en tosiaan ole mikään lahjakkuus, ei mulla juuri ruuvimeisseliä kummempi työkalu pysy kädessä ja kyllähän noista tiiliskivimaalauksistakin näkee etten ole taiteellinen siltäkään osin. Jotta kyllä tuohon pystyy kuka tahansa :)

Ja monta kertaa tuossakin tuli takapakkia jotta ei se ihan sujunut kuin vettä vaan :ashamed: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja huomio:
Minkälaisia aikuisia tulee lapsista jotka nukkuvat tuollaisissa sängyissä?
17-vuotiaana itketään kun huomataan että ei ollakkaan prinsessoja, kovaa tulee olemaan.
No varmaan samanlaisia aikuisia kuin sellaisistakin lapsista, jotka vaikkapa leikkivät hevosilla tai hevosia. Kyllä munkin lapset leikkivät olevansa milloin mikäkin eläin, mutta tuskinpa he sentään 17-vuotiaana pettyvät huomatessaan, etteivät olekaan hevosia. :) Onhan niitä paloauto-sänkyjäkin myynnissä, pettyykö nyt jokainen sellaisen sängyn omistava lapsi 17-vuotiaana huomatessaan, ettei ollakaan palomiehiä?

Harmaana TMP
Kiitos...mutta ei tuo ihan oikeesti vaadi taitoa. Siis ihan totta. Mä en tosiaan ole mikään lahjakkuus, ei mulla juuri ruuvimeisseliä kummempi työkalu pysy kädessä ja kyllähän noista tiiliskivimaalauksistakin näkee etten ole taiteellinen siltäkään osin. Jotta kyllä tuohon pystyy kuka tahansa :)

Ja monta kertaa tuossakin tuli takapakkia jotta ei se ihan sujunut kuin vettä vaan :ashamed: :LOL:
Tosi upee tuli:D Hieno idis toi rappusten piilottaminen;) Meitin siinä tuunaa tavara-linkin sängyssä ne sängyn rappuset oli siinä päässä ni siks silloin tehtiin se rappusviritys:D
Meidän linna on tosiaan jo "pienen" restauroinnin tarpeessa:D:D;)

Alkuperäinen kirjoittaja huomio:
Minkälaisia aikuisia tulee lapsista jotka nukkuvat tuollaisissa sängyissä?
17-vuotiaana itketään kun huomataan että ei ollakkaan prinsessoja, kovaa tulee olemaan.
No varmaan samanlaisia aikuisia kuin sellaisistakin lapsista, jotka vaikkapa leikkivät hevosilla tai hevosia. Kyllä munkin lapset leikkivät olevansa milloin mikäkin eläin, mutta tuskinpa he sentään 17-vuotiaana pettyvät huomatessaan, etteivät olekaan hevosia. :) Onhan niitä paloauto-sänkyjäkin myynnissä, pettyykö nyt jokainen sellaisen sängyn omistava lapsi 17-vuotiaana huomatessaan, ettei ollakaan palomiehiä?
Mitenklhän muuten mun käy...kun mä ajattelin että mä voisin joku yö nukkua tuolla yläpedillä...enkö mä sitten mukamas aamulla herääkkään prinsessana? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana TMP:

Tosi upee tuli:D Hieno idis toi rappusten piilottaminen;) Meitin siinä tuunaa tavara-linkin sängyssä ne sängyn rappuset oli siinä päässä ni siks silloin tehtiin se rappusviritys:D
Meidän linna on tosiaan jo "pienen" restauroinnin tarpeessa:D:D;)
Kiva törmätä alkuperäisen idean "omistajaan" :)

Se tosiaan oli NIIIIIIN ihana, että kaikille kuulutin meillekin vielä joskus tulevan vastaavanmoisen. Ja nyt se sitten tuli. Ja kyllä on ihana :heart:

Me rakennettiin se vähän edukkaammista materiaaleista tuo kun ois tullut huisin kalliiksi siitä MPD-levystä vai mitä se ikinä olikaan josta te sen teitte :) Ja maali valittiin tapetin sijaan koska taapero piirtää kaikkiin paikkoihin mihin kynä vaan tarttuu :saint:

poikien äiti
Me rakennettiin se vähän edukkaammista materiaaleista tuo kun ois tullut huisin kalliiksi siitä MPD-levystä vai mitä se ikinä olikaan josta te sen teitte :) Ja maali valittiin tapetin sijaan koska taapero piirtää kaikkiin paikkoihin mihin kynä vaan tarttuu :saint:
En ole lukenut koko ketjua, mutta mistä materiaalista teitte?
Me saatais vaneria lähes ilmaiseksi, siitäkin vois tehdä... ja itsekin mielummin maalaisin kuin tapetoisin; helpompi tuunata uudelleen :)

Yhteistyössä