Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Upea toteutus , vaikka tällainen prinsessahörhelöiden inhoaja saa ihottumaa ajatuksestakin, että joutuisi asumaan tuon kanssa samassa talossa .
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Upea toteutus , vaikka tällainen prinsessahörhelöiden inhoaja saa ihottumaa ajatuksestakin, että joutuisi asumaan tuon kanssa samassa talossa .
Mä ostin semmosen sahan millä ne saa tehty...onkohan sen nimi sitten kuviosaha...en mää tiiäAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Miten sä olet nuo sahaukset tehnyt, siis millaisella sahalla? Muistaakseni se alkuperäinen sanoi käyttäneensä jotain kuviosahaa tms., mutta ei mulla sellaista ole. Eikä tule.
Onko sellainen kallis?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostin semmosen sahan millä ne saa tehty...onkohan sen nimi sitten kuviosaha...en mää tiiäAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Miten sä olet nuo sahaukset tehnyt, siis millaisella sahalla? Muistaakseni se alkuperäinen sanoi käyttäneensä jotain kuviosahaa tms., mutta ei mulla sellaista ole. Eikä tule.
Ei...varmaan 20-30 eurolla jo saa...mein vehje maksoi 50?. Me kun nikkaroidaan aika usein niin kestää sitten varmasti useammatkin nikkaroinnitAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Onko sellainen kallis?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostin semmosen sahan millä ne saa tehty...onkohan sen nimi sitten kuviosaha...en mää tiiäAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Miten sä olet nuo sahaukset tehnyt, siis millaisella sahalla? Muistaakseni se alkuperäinen sanoi käyttäneensä jotain kuviosahaa tms., mutta ei mulla sellaista ole. Eikä tule.
Mein tokaluokkalainen on kyllä ihan huumassa...mutta tuskin tosiaan sitä omaan huoneeseensa huolisiAlkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Aikas ihana. =)
Olispa munkin muksut vielä rinsessa- ja ritari-iässä, kun enpä itse ole aikanaan tajunnut tuollaisia tehdä... ei taitais nuo koululaiset oikein osata tuollaista arvostaa.
No pienempi on tosiaan vielä puolisen vuotta pinniksessä, eli ei vielä edes pääse tuonne nukuskelemaan. Mutta isompi menee sinne ensi yöksi...ja toivottavasti nukkuu hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Gilda:Onpas komea linna... eiku sänky, eiku... Malttaako tyttäret edes nukkua?
Mä oon ostanu omani joskus opiskeluaikana, kun piti saada reikä tv-tason taakse. Maksoi 20 e, mutta sen jälkeen sillä on tehty vaikka mitä. Pari isoa remppaakin ja hyvin pelittää edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Onko sellainen kallis?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostin semmosen sahan millä ne saa tehty...onkohan sen nimi sitten kuviosaha...en mää tiiäAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Miten sä olet nuo sahaukset tehnyt, siis millaisella sahalla? Muistaakseni se alkuperäinen sanoi käyttäneensä jotain kuviosahaa tms., mutta ei mulla sellaista ole. Eikä tule.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mä oon ostanu omani joskus opiskeluaikana, kun piti saada reikä tv-tason taakse. Maksoi 20 e, mutta sen jälkeen sillä on tehty vaikka mitä. Pari isoa remppaakin ja hyvin pelittää edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Onko sellainen kallis?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostin semmosen sahan millä ne saa tehty...onkohan sen nimi sitten kuviosaha...en mää tiiäAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Miten sä olet nuo sahaukset tehnyt, siis millaisella sahalla? Muistaakseni se alkuperäinen sanoi käyttäneensä jotain kuviosahaa tms., mutta ei mulla sellaista ole. Eikä tule.
Niin ja tuo sänky on upea.
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Minkälaisia aikuisia tulee lapsista jotka nukkuvat tuollaisissa sängyissä?
17-vuotiaana itketään kun huomataan että ei ollakkaan prinsessoja, kovaa tulee olemaan.
Kiitos...mutta ei tuo ihan oikeesti vaadi taitoa. Siis ihan totta. Mä en tosiaan ole mikään lahjakkuus, ei mulla juuri ruuvimeisseliä kummempi työkalu pysy kädessä ja kyllähän noista tiiliskivimaalauksistakin näkee etten ole taiteellinen siltäkään osin. Jotta kyllä tuohon pystyy kuka tahansaAlkuperäinen kirjoittaja Mia:Tuo on aivan upea. Onnittelut sinulle, olet todella taitava!!
No varmaan samanlaisia aikuisia kuin sellaisistakin lapsista, jotka vaikkapa leikkivät hevosilla tai hevosia. Kyllä munkin lapset leikkivät olevansa milloin mikäkin eläin, mutta tuskinpa he sentään 17-vuotiaana pettyvät huomatessaan, etteivät olekaan hevosia. Onhan niitä paloauto-sänkyjäkin myynnissä, pettyykö nyt jokainen sellaisen sängyn omistava lapsi 17-vuotiaana huomatessaan, ettei ollakaan palomiehiä?Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Minkälaisia aikuisia tulee lapsista jotka nukkuvat tuollaisissa sängyissä?
17-vuotiaana itketään kun huomataan että ei ollakkaan prinsessoja, kovaa tulee olemaan.
Tosi upee tuli Hieno idis toi rappusten piilottaminen Meitin siinä tuunaa tavara-linkin sängyssä ne sängyn rappuset oli siinä päässä ni siks silloin tehtiin se rappusviritysAlkuperäinen kirjoittaja chef:Kiitos...mutta ei tuo ihan oikeesti vaadi taitoa. Siis ihan totta. Mä en tosiaan ole mikään lahjakkuus, ei mulla juuri ruuvimeisseliä kummempi työkalu pysy kädessä ja kyllähän noista tiiliskivimaalauksistakin näkee etten ole taiteellinen siltäkään osin. Jotta kyllä tuohon pystyy kuka tahansaAlkuperäinen kirjoittaja Mia:Tuo on aivan upea. Onnittelut sinulle, olet todella taitava!!
Ja monta kertaa tuossakin tuli takapakkia jotta ei se ihan sujunut kuin vettä vaan :ashamed:
Mitenklhän muuten mun käy...kun mä ajattelin että mä voisin joku yö nukkua tuolla yläpedillä...enkö mä sitten mukamas aamulla herääkkään prinsessana?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No varmaan samanlaisia aikuisia kuin sellaisistakin lapsista, jotka vaikkapa leikkivät hevosilla tai hevosia. Kyllä munkin lapset leikkivät olevansa milloin mikäkin eläin, mutta tuskinpa he sentään 17-vuotiaana pettyvät huomatessaan, etteivät olekaan hevosia. Onhan niitä paloauto-sänkyjäkin myynnissä, pettyykö nyt jokainen sellaisen sängyn omistava lapsi 17-vuotiaana huomatessaan, ettei ollakaan palomiehiä?Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Minkälaisia aikuisia tulee lapsista jotka nukkuvat tuollaisissa sängyissä?
Kiva törmätä alkuperäisen idean "omistajaan"Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana TMP:Tosi upee tuli Hieno idis toi rappusten piilottaminen Meitin siinä tuunaa tavara-linkin sängyssä ne sängyn rappuset oli siinä päässä ni siks silloin tehtiin se rappusviritysAlkuperäinen kirjoittaja chef:Kiitos...mutta ei tuo ihan oikeesti vaadi taitoa. Siis ihan totta. Mä en tosiaan ole mikään lahjakkuus, ei mulla juuri ruuvimeisseliä kummempi työkalu pysy kädessä ja kyllähän noista tiiliskivimaalauksistakin näkee etten ole taiteellinen siltäkään osin. Jotta kyllä tuohon pystyy kuka tahansaAlkuperäinen kirjoittaja Mia:Tuo on aivan upea. Onnittelut sinulle, olet todella taitava!!
Ja monta kertaa tuossakin tuli takapakkia jotta ei se ihan sujunut kuin vettä vaan :ashamed:
Meidän linna on tosiaan jo "pienen" restauroinnin tarpeessa
En ole lukenut koko ketjua, mutta mistä materiaalista teitte?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Me rakennettiin se vähän edukkaammista materiaaleista tuo kun ois tullut huisin kalliiksi siitä MPD-levystä vai mitä se ikinä olikaan josta te sen teitte Ja maali valittiin tapetin sijaan koska taapero piirtää kaikkiin paikkoihin mihin kynä vaan tarttuu :saint: