Primperan imetyksen tukena, toimiko?

Sain imetyksen tueksi Primperanit kun maitoa ei tule riittävästi.
Olen nyt ottanut noita 3kpl/pv tasaisin väliajoin ja yhteensä olen syönyt 6 tablettia. En ole juurikaan eroa huomannut, ehkä ihan pikkusen enemmän maitoa on tullut.

Eli oletko syönyt noita Primperania, ovatko auttaneet maitomäärän lisääntymiseen ja miten pitkään piti syödä että auttoi?

Joo, mie sain kun kävin imetyspoliklinikalla, eivät ilmeisesti kauheesti ainakaan mainosta tuota neuvolassa et lääkettäkin ois..
Toi on kyllä niin, et lääke on tarkotettu pahoinvointiin mutta osalla tulee sivuvaikutuksena maidon lisääntymistä.

Mulla on primperanit ollu migreenipahoinvointiin (3kpl/migreenipäivä) ja kyllä on niinä päivinä huomannu ko. lääkettä ottaneensa.

Tota lääkettä ei kovin herkästi jostain syystä määrätä imettäville/raskaana oleville vaikka "haittavaikutuksena" on tuo maidonlisääntyminen. Se ilmeisesti jossain määrin siirtyy myös siihen maitoon ja aina tapauskohtaisesti katotaan se hyöty/haittasuhde.

Eikä kai oo tarkotus syödäkkään pitkää kuuria vaan alkuun tueksi jotta saa sen maidon nousemaan?

Juu siis tätä ennen kokeilin imetysteen, fenkoliteen, kotikaljan, runsaan syömisen ja juomisen, selän hieromisen ja ehkä jotain mitä nyt en muista mutta siis käytännössä kaikki muut keinot kokeiltu.
Nyt syön enää muutaman päivän tuota primperania ja lopetan, sitten saapi olla.. Ehkä vähän lisääntynyn maito, muutaman kerran poika syöny toooosi vähän korviketta entisen toooosi reilun määrän sijasta!

ootko kokeillu hieroa akupunktiopisteitä?
Jos et niin löytyy esim tuosta hartian koekeimmalta kohdalta samasta linjasta nännin kanssa, paa mies hieromaan siitä _myötäpäivään_, ihan riittää kun sormella painaa ja pyörittelee.
Itsellä tuosta samasta pisteestä laukastiin hartiajumia monesti ja maitolisääntyi joka kerta.

Ootko kokeillut jo sarviapilaa? Täällä yksi keskustelu aiheesta: http://maitolaituri.imetys.fi/viewtopic.php?f=3&p=32001

Vain Weledan imetysteessä taitaa olla sarviapilaa, mutta tehokkaampaa olis ottaa sarviapila ihan sellaisenaan.

Yhteistyössä