Primolutit ja vuoto?

Mimmoset menkat teillä on tullu Primojen kans?
Ite syön Primolut-Nor:ria,ja näillä näkyminen menkkojen kesto oli 2 päivää....
Mitä ihmettelen suuresti.Eli niukat ja lyhyet.
Tänään kp3,eikä vuotoo oo tullu kyllä muutaku just ja just paperiin pari kertaa.
 
Heippa,

Heti kun huomasin viestisi päätin tähän on vastattava. Nimittäin itselläni oli myös primolutin aikana kysymyksiä eikä kukaan oikein halunnut ajatuksiini ottaa kantaa.
Joten siis:

Mulla oli samanlainen tilanne silloin. Piti muka tulla massiivinen tyhjennysvuoto primojen jälkeen ja PAH. Kaksi päivää vuotoa jonka jälkeen se tyrehtyi rusehtavaksi pyyhkiessä tulevaksi tuhruksi. MUTTA MUTTA sitten kun sekin oli loppu niin auts!!!!! aivan järisyttävät ovulointikivut ja huonot olot. Olin todella kipeä. En raskautunut siitä kierrosta, ihme, ja sitten seuraavat kuukautiset olivatkin todella runsaat. Vessassa juoksin kahden päivän aikana joka toinen tunti. Oli ihanaa kun työpaikalla oli vain naisia. Niin noloksi se alkoi muodostua. Kaverit vain katsoivat säälien ja tsemppasivat. Olin ihan valkoinen niin heikoksi runsas vuoto veti oloni.
Siis: mulla oli tyhjennysvuoto kuukauden myöhässä. Näin voisi sanoa :/

Tsemppiä =)
 
Kiitos vastauksesta.Juu,eipä tosiaan näihin kukaan vastaa :/
Pixie tais olla ainoo joka vastas :)
No menkat oli 2 vrk,sit ne oli pois 2 vrk,ja tänään ne alkoi uudestaan :eek:
Ihme touhua!!! :kieh:
Tänään oli oikeen semmonen olokin että varmaan menkat alkaa.Tiistaina ei ollu mitään tuntemuksia.
Nyt pitäs tietää laskenko sen Tiistain kp ykköseks vai tän päivän,Perjantain siis...
Hankalaa :whistle:
 
Heippa taas,

Mä en laskenut silloin primo kiertoa kovin tarkkaan kun menkat olivat niin kummalliset. Laskujeni mukaan omat seuraavat kuukautiset alkoivat viikon liian aikaisin...
Hmmm. jospa laskisit sen tiistain kp ykköseksi, mut koko ajan pitäisit mielessäsi, et kestopäivissä voi olla virhemarginaali +3 päivää. Silloin et ainakaan hypi seinille kun odotat seuraavia kuukautisia tuleviksi eikä niitä näy missään. Ainakin säästyt raskaustestien ostamiselta kun jaksat odottaa vielä kolme päivää.......ehkä.... :D
 

Yhteistyössä