Primolut Nor:ia tasaamaan kierrot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help!

Vieras
Sain kiertoja tasaamaan Primolut Nor:ia, mutta en vielä uskaltanut sitä aloittaa. Mulla on kierrot heitelly pillereiden lopettamisen jälkeen kp35-49 ja vaavi saisi tulla. Ovista en ole vielä bongannut, mutta tikuttelenkin vasta ekaa kertaa. Pillereiden lopetuksesta on nyt 7 kk ja kohta alkaa jo ahdistamaan tämä oman kehon kenkkuilu..!

Onko joku muu saanut Primolut Nor:ia kiertojen tasaukseen? Estääkö se ovulaatiota keltarauhashormonin vaikuttaessa aivolisäkkeen LH- ja FSH-eritykseen?
Onko naama alkanut kukkimaan? Muutenkin kukkii jo, kun pillerit pitivät finnit poissa...

Sain Primolut Noria vähän yli vuosi sitten, kun kuukautiset oli tosi niukat. Mun mielestä sen ei pitäisi estää ovulaatiota.

Mitään oireita mulle ei tullut - eikä kyllä vuotokaan runsastunut...

Olen lopettanut pillerit kaksi vuotta sitten, ainakin vuosi meni niin, että kuukautiset eivät olleet millään tavalla normaalit, vuoto oli tosi niukkaa eikä tuttuja kipuja ollut. Vieläkään ei vuoto ole samanlaista kuin pillereiden käytön aikaan, mutta kivut ovat tulleet takaisin.

Jaksamista ahdistuksessa, toivottavasti oikeat lääkkeet löytyvät.

Mäkin sain juuri tuota lääkettä ja ihmettelin sitä pakkausselostetta jossa sanotaan, että estää ovulaation tapahtumisen. Siinä kyllä sanottiin että kp 5 alkaen käytettynä näin, eli kun mullekin määräys on käyttää sitä kp 15-24, niin ilmeisesti sillä ei sitten enää tuota vaikutusta ole, vai? Raskautua tässä kuitenkin haluaisi, niin ihmetyttää, että voiko tuosta lääkkeestä ainakaan apua olla???

Yhteistyössä