V
vierailija
Vieras
Ei tietenkään.Ai että joku laittaisi kaipausketjuun itse tekemiään videoita kryptisin viestein?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tietenkään.Ai että joku laittaisi kaipausketjuun itse tekemiään videoita kryptisin viestein?![]()
Oh hell no... Niitä metrikärryjä ei tarvita tänne.Täällä pitäis korjaa toi lainaaminen, niin et ottais kaikki edeliset.
Ei minkäänlaiset.Sori. Tää voi kuulostaa pahalta, mut kuinka kovat lääkitykset porukalla on päällä?
Ollut kolmiolääkityksellä jatkuvasti viime vuoden toukuusta asti. Kompastelen, pudottelen esineitä, törmäilen kulmiin ja pelkään kierreportaita. Ei vaikuta tajuntaan mutta lähimuistiin ja keskittymiseen. Käytännössä jatkuva känni.Sori. Tää voi kuulostaa pahalta, mut kuinka kovat lääkitykset porukalla on päällä?
Ok, koska olen itsekin laittanut niitä yleisiä videoita eli olen "videoiden tekijä" siinä mielessä mitä tarkoitit.Ei tietenkään.
Tässä täysin samaa mieltä.Oh hell no... Niitä metrikärryjä ei tarvita tänne.
Hän on kuvannu niitä omaan someensa.Ok, koska olen itsekin laittanut niitä yleisiä videoita eli olen "videoiden tekijä" siinä mielessä mitä tarkoitit.
OkeiHän on kuvannu niitä omaan someensa.
Kyllä, aivan. Esimerkiksi minä.Tosin minullakin on traumani mutta en kosta niitä muille tai hanki sääliä vaivojain repostelemalla.Koska tiedän, että on kaltaisiani, jotka ovat ns. kunnossa ja silti herkkiä tai välittäviä tai syvällisiä,
On hyvin mahdollista, että varhaiset kokemukset ja kokemusten "kertyminen" (myös kodin ulkopuolella) aiheuttivat tällaisen kroonisen turvattomuuden ja murehtimisen tilan.
Kosta? Mitä ihmettä? Ettet nyt sekoita johonkin toiseen ihmiseen? En hae mitään sääliä näillä kommenteilla enkä kosta kenellekään.Kyllä, aivan. Esimerkiksi minä.Tosin minullakin on traumani mutta en kosta niitä muille tai hanki sääliä vaivojain repostelemalla.
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...Lisää vaan. Vedä palsta ihan tukkoon.
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...Ai että joku laittaisi kaipausketjuun itse tekemiään videoita kryptisin viestein?![]()
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...Tai sattuu kenelle sattuu, mutta eri asia kuin kosto tai ilkeily.
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...Jos pyydän kaivatultani jotain, niin en pyydä sitä palstoille, vaan...
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...Toki joskus voi erehtyä ja mennä sukset ristiin jonkun kanssa anonyymillä foorumilla, mutta se nyt on taas oma asiansa. Sellaisia sattuu vähän kaikille.
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...Tai sattuu kenelle sattuu, mutta eri asia kuin kosto tai ilkeily.