Primolut ja vauvahaaveet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipi

Vieras
Onko muilla kokemusta Primolut Nor hormonilääkkeistä? Mulla ne epäsäännölliseen vuotoon, kiertopäiville 19-26.Lääkesetelissä sanotaan, ettei pillereitä saa ottaa jos raskaana. Tässä halutaan raskaaksi ja jos KP1 ja KP19 välillä tapahtuu hedelmöitys niin eikö silloin olisi just vaarallista ottaa lääke??Vai mitä ihmettä?

Hei!

Itse olen juuri syömässä tuota 10 pvän kuuria, koska menkat jäi pillereiden lopettamisen jälkeen pois kolmeksi kuukaudeksi. Kuurin jälkeen menkat tuli normaalisti eli tyhjennysvuoto ja taas jäivät pois kolmeksi kuukaudeksi eli olen syömässä primoluteja jo toista kertaa!

Käsittääkseni lääkkeen määrän täytyisi olla suurempi ja pidempi aikainen ennen kuin se vaikuttaisi vauvaan, eli lääkkeitä pitäisi syödä vielä kun testikin näyttäisi plussaa! Jostain muistan lukeneeni, että primolut aiheuttaisi tyttövauvalle häpyhuulten kasvua niin että se näyttäisi ultrassa pojalta (viisaammat, korjatkaa!!) mutta vaurioita ei ole kirjattu.

Aloittaessani tätä uutta kuuria, luotin omaan tuntemukseen ja kovaan testailuun, etten ole raskaana kuurin aikana. Ehkä minulla helppo aloittaakin kun tuntuu että kehon toimintaa ei ole olemassakaan, ei niin MITÄÄN tuntemuksia! Aivan kauheaa! Toivottavasti saan taas hormoonit toimintaan ja vauvan tulolle toivon kipinöitä! :)

Yhteistyössä