Primolut ja raskaus!?

Hei!

Ajattelin kysyä onko kenelläkään kokemuksia Primolut nor lääkkeestä? Netistä lueskelin tästä valmisteesta ja sen käytöstä, toisessa keskustelussa sanotaan ettei sitä saa syödä jos yrittää raskautta ja toisessa, että sitä määrätään jotta raskautuisi helpommin... Itselleni primoja määrättiin sen takia, kun kuukautiskertoni on ollut sekaisin ehkäisyrenkaan käytön jälkeen.. Lääkärille sanoin, että lasta yritetään. Hän sanoi, että primojen aikana voi tulla raskaaksi mutta se on hyvin epätodennäköistä...??
Ja sitten vielä, jos sattuu että raskautuu kuurin aikana, tuleeko tyhjennysvuoto silti? Tai mistä sitä voi tietää, onko raskaana vai ei kuurin aikana...

Kiitoksia, jos joku osaa vastata tietämättömälle hätäilijälle!

Mulle määrättiin Primolut Noria e-renkaan käytön lopettamisen jälkeen epäsäännöllisten kuukautisten takia, ja raskaustoive ON! Nimenomaan raskaustoiveen vuoksi hakeuduin lääkäriin, ja tuota lääkettä mulle määrättiin. Periaatteessahan tämä ei edesauta raskaaksi tulemista suoranaisesti, mutta tämän avulla tulee säännölliset menkat ja sitä kautta raskautumisen pitäisi helpottua.

Mua kans vaivasi tuo, että jos tulen raskaaksi, niin tuleeko silti silti tyhjennysvuoto Primolut-kuurin jälkeen. Lääkäri sanoi, että ei tule. Silti jäin miettimään, että entä jos tuleekin.. mistäs sitä ikinä tietää? Mulla alkas just eilen menkat (hirvee pettymys..), mutta elättelen silti toiveita, että mitä jos oon kuitenkin raskaana :D Onko kellään tästä kokemuksia, onko tullut raskaaksi käyttäessään Primolutia? Tai jotain muuta keltarauhashormonia?

Yhteistyössä