Kuka loistaa, kuka mokaa? Kenen pisteet nousevat, kenen laskevat? Kuka on tyylikkäin, hauskin, selkokielisin, fiksuin?
Kommentit illan keskustelusta tähän pinoon !
Kommentit illan keskustelusta tähän pinoon !
Tuo on kyllä totta. Muutenkin vaalitenttien ongelmana on se, että aina, kun päästään aiheeseen ja oikeasti vaihtamaan mielipiteitä, niin vaihdetaan teemaa tai lähetysaika loppuu.meinaan kattoa vaikka pidän näitä yhteistenttejä lähinnä retoriikkaharjoituksina, näissä sutkit pärjää
todelliset arvot ja mielipiteet käy paremmin ilmi vaalikoneissa
juu esim maikkarin vaalikoneeseen kun pistää joka ainoan vastauksen tasan keskelle on lähes tulkoon kaikesta täysin samaa mieltä Sari E:n kanssatodelliset arvot ja mielipiteet käy paremmin ilmi vaalikoneissa
Perusteles tätä; mitä koulua he eivät ole käyneet?semmonen ajatus tulee tuosta alusta mieleen, että kyllä pressalta olisi hyvä edellyttää sen verran pitkäjännitteisyyttä että olis edes koulu käytynä
eli piudee, arhinmäki ja haavisto on siinä mielessä alamittaisia ehdokkaita
Eli he ovat käyneet pakollisen määrän päälle vielä 3vuotta yleissivistäviä opintoja ja menestyneet niillä työelämässä niin hyvin että ovat ehdolla maansa korkeimpaan asemaan...ja tässä on ois sitten jotain vialla?em ehdokkaat ovat saaneet hätnäppää lukion käytyä, kyllä nykyään ihmisellä pitäisi olla joku ammatillinen koulutus
ne on pärjänneet politiikassa, ei työelämässä, kaks ihan eri asiaaEli he ovat käyneet pakollisen määrän päälle vielä 3vuotta yleissivistäviä opintoja ja menestyneet niillä työelämässä niin hyvin että ovat ehdolla maansa korkeimpaan asemaan...ja tässä on ois sitten jotain vialla?
Jos olet yliopistossa opinnot joskus aloittanut, olet sen tiedekunnan ylioppilas. Kandin suoritettuasi olet kandi ja syventävien ja gradun jälkeen maisteri.Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227254:Koska toi Biaudet on aloittanut oikiksessa? Onko "vanhoilla päivillään" alkanut opiskella vai onko toi joku sellanen juttu, että on joskus ollut oikiksessa mut jättänyt kesken (siinä tapauksessa kyllä ihmetyttää tuo "titteli" oikeustieteen ylioppilas...)?
Eli jos mä en saisi omia oikeustieteen opintojani päätökseen, olisin silti ikuisesti oikeustieteen ylioppilas? Kuulostaa jotenkin hassulta. Kyllä mä muutoin olen selvillä omasta tutkintorakenteestani, itse olen jo oikeusnotaari ja pikapuoliin valmis OTM. Ei vaan koskaan ole tullut puheeksi tällainen, että joku voisi olla ikuinen oikeustieteen ylioppilas.Jos olet yliopistossa opinnot joskus aloittanut, olet sen tiedekunnan ylioppilas. Kandin suoritettuasi olet kandi ja syventävien ja gradun jälkeen maisteri.
Näistä ko. yliopisto-opiskelijoista ei yksikään ollut edes kandi eli aineopinnot suoritettuina.
ei sitä titteliä kukaan poiskaan hirviä ottaaAlkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227375:Eli jos mä en saisi omia oikeustieteen opintojani päätökseen, olisin silti ikuisesti oikeustieteen ylioppilas? Kuulostaa jotenkin hassulta. Kyllä mä muutoin olen selvillä omasta tutkintorakenteestani, itse olen jo oikeusnotaari ja pikapuoliin valmis OTM. Ei vaan koskaan ole tullut puheeksi tällainen, että joku voisi olla ikuinen oikeustieteen ylioppilas.
Minusta on ihme jos et tiennyt.Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227375:Eli jos mä en saisi omia oikeustieteen opintojani päätökseen, olisin silti ikuisesti oikeustieteen ylioppilas? Kuulostaa jotenkin hassulta. Kyllä mä muutoin olen selvillä omasta tutkintorakenteestani, itse olen jo oikeusnotaari ja pikapuoliin valmis OTM. Ei vaan koskaan ole tullut puheeksi tällainen, että joku voisi olla ikuinen oikeustieteen ylioppilas.