V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lunaticin ja muiden suvakkien #unelma...
Emmä ole kokenut Lunan olevan mikään islamia tänne haluava suvakki...kuhan kiusii, oikeestihan hän on selkeesti sanonut jossain mielipiteensä islamista...näin ainakin muistelenLunaticin ja muiden suvakkien #unelma...
MV toimii pienen katkon jälkeen.
L äänestää vaaleissa vasemmistoliittoa ja mehän tunnemme sen puolueen Suomea maahanmuutolla tuhoavana puolueena. Lisäksi kaikkia maahanmuuttoa kritisoivia henkilöitä L arvostelee kovin sanoin, kuten olemme tässäkin ketjussa huomanneet.Emmä ole kokenut Lunan olevan mikään islamia tänne haluava suvakki...kuhan kiusii, oikeestihan hän on selkeesti sanonut jossain mielipiteensä islamista...näin ainakin muistelen![]()
Mä en tiedä ketä ja mitä hän äänestää, muistelin vaan jossain ketjussa lueskelleeni hänen mielipiteensä islamistaL äänestää vaaleissa vasemmistoliittoa ja mehän tunnemme sen puolueen Suomea maahanmuutolla tuhoavana puolueena. Lisäksi kaikkia maahanmuuttoa kritisoivia henkilöitä L arvostelee kovin sanoin, kuten olemme tässäkin ketjussa huomanneet.
Vasemmistoliitto on aikoinaan Suomessa kielletyn kommunistisen puolueen peitejärjestö ja siten jo aikanaan perustettu vain ja ainoastaan tuhoamaan Suomen, eli toiminta jatkuu sellaisena kuin se on aloitettu.Mä en tiedä ketä ja mitä hän äänestää, muistelin vaan jossain ketjussa lueskelleeni hänen mielipiteensä islamista
Tuo on kyllä totta mitä vasemmistoliitosta sanot, kauas ovat menneet siitä puolueesta millä alottivat joskus muinoin.
ok.Vasemmistoliitto on aikoinaan Suomessa kielletyn kommunistisen puolueen peitejärjestö ja siten jo aikanaan perustettu vain ja ainoastaan tuhoamaan Suomen, eli toiminta jatkuu sellaisena kuin se on aloitettu.
Olen yleensä varsin tylsä äänestäjä, mutta nyt oikeasti harkitsen, pitäisikö äänestää lauraa.
Tuskin hän sen kummoisempi olisi kuin muutkaan tahvelot, mutta ihan vain "yllätysvaikutuksen" vuoksi voisi olla hauska vaihtis.
Ainut oikeastaan mikä vielä itseäni pidättelee, ovat ne höperöt puheet evoluutiosta. Enkä varmasti ole ainoa.
Kannattaa seuraavien vaalien ehdokkaiden ottaa opikseen, ja muistaa pitää suunsa epävarmoista jutuista supussa.
Sipilän uskominen ei tunnu olevan medialle ongelma, toisin kuin Huhtasaaren.Eiköhän suomen nykyinen pääministerikin usko evoluutioon ja on silti valittu tehtäväänsä.Samoin ulkoministeri.
Kenenkään henkilökohtainen usko ei liikuta mua mitenkään.Sipilän uskominen ei tunnu olevan medialle ongelma, toisin kuin Huhtasaaren.
Mitä sulla on muslimeja vastaan?Kenenkään henkilökohtainen usko ei liikuta mua mitenkään.
Vaikka uskoisi lentävään spagettihirviöön niin se ei sinänsä ole vaarallista.
Vaarallista on se, jos lentävä spagettihirviö alkaa päättämään asioista.
Sipilä pääministerinä on jo tarpeeksi.
Soini ulkoministerinä on liikaa.
Huhtasaari presidenttinä olis kirsikka syömäkelvottoman kakun päällä.
Vetelä vätys!en äänestä ketään, mutta meinaatko että tuo laittaa kouluopetukseen näkemyksensä asiasta?
Te ootte saatana yhtä sekasin kun huhtasaari.
Paraski puhumaan järjenkäytöstä...
Mutta ei kuitenkaan yhtä sekaisin kuin sinä.
En äänestä Huhtasaarta. On itse asiassa ihan viimeisenä listalla. No joo, Paavon kanssa samalla sijalla.
Enkä minä. En ylipäänsä ymmärrä, miksi joku haluaa kampanjoida täällä oman ehdokkaansa puolesta. Vai aletaanko jokainen pitää kampanjoita täällä omasata ehdokkaasta?
Toivottavasti alat kampanjoimaan.Vai aletaanko jokainen pitää kampanjoita täällä omasata ehdokkaasta?
Haloo! Sana on vapaa. Ja Suomi on vielä vapaa maa, ja säilyy pitkään mikäli m@tu- ja islamisaatiomyönteiset niljakkeet eivät saa paljoa ääniä missään vaaleissa.
Nythän Euroopassa näyttää jo hyvältä, kun maahanmuuttorealistipuolueet alkavat rulettamaan kaikkialla, JOPA Ruotsissa.
Taitaa sinuakin suvakkia pelottaa, kun ihmiset ovat rehellisiä itselleen vaalikoneissa, ja Laura siksi porskuttaa huikeilla prosenteilla. JIPPII
Toivottavasti alat kampanjoimaan.
Taitaa sinuakin suvakkia pelottaa, kun ihmiset ovat rehellisiä itselleen vaalikoneissa, ja Laura siksi porskuttaa huikeilla prosenteilla. JIPPII
Mikä ihmeen suvakki? Mikä ihmeen islamisaatio? Haloo, Suomessa on uskonnonvapaus. Kaikki saavat minun puolestani uskoa mihin haluavat tai olla uskomatta, kunhan eivät sitä muille tuputa.
Kannattaa muuten seurata tarkemmin niitä gallupeja, ei taida kummoinkaan saalis tulla Huhtasaarelle.
Kaikki muut saavat uskoa mihin haluavat, mutta ei Laura Huhtasaari.Mikä ihmeen suvakki? Mikä ihmeen islamisaatio? Haloo, Suomessa on uskonnonvapaus. Kaikki saavat minun puolestani uskoa mihin haluavat tai olla uskomatta, kunhan eivät sitä muille tuputa.
Kannattaa muuten seurata tarkemmin niitä gallupeja, ei taida kummoinkaan saalis tulla Huhtasaarelle.
Olen jo sen ikäinen, ettei tuollainen nuorempi säihkysilmä puheineen minua pelota![]()
Kaikki muut saavat uskoa mihin haluavat, mutta ei Laura Huhtasaari.![]()