Pregnyl

Mietin kanssa kun sunnuntaina hain kassillisen lääkkeitä että saako tota pregnyliä, kun täältä lueskellu ettei sitä meinaa saada. Sain kuitenkin pregnylit mukaani, mut kiinnostais muakin et miks sitä ei saa...
 
Mä hain Pregnylin Jyväskylän Yliopiston apteekista viimekuussa ja siellä farmaseutti sanoi että ne on nyt tukustakin loppu. Se oli siis niiden viimeinen. En tullut kysyneeksi miksi ne on loppu tukustakin....
 
Mutkan kautta kuultua, eli joku oli kysellyt asiaa tarkemmin ja mainitsi jossain täällä palstalla, että valmistajalla/toimittajalla jotain ongelmia... ei mullakaan parempaa tietoa :( Isommissa apteekeissa saattaa olla varastoa... toivottavasti se tilanne paranee piakkoin.

Sehän saadaan kai raskaana olevilta naisilta, luulis maailmassa riittävän :p
 
Kas, Pregnyl on lopussa Englannissakin. Ilmeisesti valmistajalla joitain ihme ongelmia. - Onneksi mulla on pari pakettia jääkaapissa odottamassa h-hetkeä, on ollut jo toista vuotta. Ei ole vielä mennyt vanhaksi eikä - kop kop - jääkaappikaan ole vielä hajonnut... ;)
 
Itse olen kuullut lääkäriltä että niillä jotenkin muuttuis se pakkaus tms. ja sen takia ei sitä saanut, ja sitten taas netistä luin just että niillä olis joku raaka-aine pula. Yliopiston apteekista kun kysyin niin sanoivat että arviolta toukokuussa pitäis olla saatavissa taas. Sitä ovitrellea muuten myydään kait sekä ruiskussa että kynässä, molemmat saman hintasia. Mun mies kävi sen ostaan mulle ja ne oli jostain syystä sitten antanut sille sen ruiskussa olevan, mutta ihan hyvin senkin sai pistettyä ja kumminkin helpompi kuin pregnyl kun ei tarttenu sekotella. Itse kuitenkin olisin mieluummin sen kynän ottanu silti.
 

Yhteistyössä