Pregent -testi: luotettava vai ei?

IhanaValo
Miulla nuo testit on näyttäneet haamutkin oikein, eli plussa, mutta oon täältä lukenut että jollekin oli näyttänyt väärää plussaa :/
Toivotaan siis parasta, testaa uudelleen parin päivän päästä.

Mulla valitettavasti näyttäneet aikaisessa vaiheessa testattuna myös haamua ja lopputulos nega.
Mutta on myös positiivia kokemuksia, kaksi raskautta näyttäneet heti vahvana plussa testannut kp:llä 35/26-28

Eli suosittelen odottamaan reilusti kp:t loppuun jos meinaat ko .testeillä vielä testata jottei turhien haamujen myötä tarvitse pettyä :heart: ++++ sinulle toivon :wave:

Mulla on näyttänyt haamua vaan sillon kun olen ollut oikeesti raskaana. Negaa on näyttäny aina jos raskautta ei oo.. Koskaan ei oo mitään viivanpaikkoja tms. ollu.

Tokasta raskaudesta testasin ensin noilla prisman testeillä varmaan kolmen testin verran, kaikki tosi haaleita plussia.. Sit marssin apteekkiin ja ostin apteekin oman ja kyllä napsahti kirkkaan punanen viiva ruutuun :)

ja lisäys vielä, että noi haamut on olleet sillon, kun menkkojen ei vielä olis pitäny edes alkaa :D Eli päivää ennen menkkojen oletettua alkamista on haamua näyttänyt ja plussa siis ollut :)

Eilen tein Pregentin testin ja näytti haamun. Nyt aamulla testasin Clearbluen viikkonäytöllisellä ja tuli tulos: Raskaana 1-2 viikkoa. :heart:

Toivotaan, että pysyy vauva matkassa... kp 25/26-28 tänään, eli vähän varhaista vielä juhlia. Varovaista onnellisuutta. :)

Yhteistyössä