Pregent STICK- raskaustestistä !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalipää:
kyl mä tos vasemmalla puolella hennon viivan nään! Mä koitin kans ottaa omastani kuvaa mut miten saan tän järkkärin ottamaan niin läheltä et näkyy? Kannattaako ottaa salamalla vai ilman? Ei näy nimittäin näissä mun kuvissa mitään vaikka paljaalla silmällä erottuu tosi selvästi..

Mä otin salamalla.. kamerassani on sellanen lähikuvatoiminto.. mä oon kyllä ite jo kallistunu viivanpaikan puolelle.. kai se on paras unohtaa koko testin tiirailu ja testata sit enne vappua jos on viä tarvetta. Nyt on vasta kp 26/29--- joten en mä usko, että apteekin oma vielä mitään näyttäis.. vai olisko joku erittäin herkkä jonka apteekista sais, jos kuitenkin viä varmistais ennen ku lähtee baarikerrokselle..

Mun mies lähti just hakeen mulle sitä uutta digitaalista clearblueta! Sen testin voi tehä jopa neljä päivää ennen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyl mä tos vasemmalla puolella hennon viivan nään! Mä koitin kans ottaa omastani kuvaa mut miten saan tän järkkärin ottamaan niin läheltä et näkyy? Kannattaako ottaa salamalla vai ilman? Ei näy nimittäin näissä mun kuvissa mitään vaikka paljaalla silmällä erottuu tosi selvästi..

Mä otin salamalla.. kamerassani on sellanen lähikuvatoiminto.. mä oon kyllä ite jo kallistunu viivanpaikan puolelle.. kai se on paras unohtaa koko testin tiirailu ja testata sit enne vappua jos on viä tarvetta. Nyt on vasta kp 26/29--- joten en mä usko, että apteekin oma vielä mitään näyttäis.. vai olisko joku erittäin herkkä jonka apteekista sais, jos kuitenkin viä varmistais ennen ku lähtee baarikerrokselle..

Mulla näytti cittarin testi (olisko ollut just toi vai joku muu halppis ei herkkä testi) melko selvää viivaa jo 8dpo. Herkkä testi näytti samana päivänä vain haaleaa haamua. Eli eipä herkkistestiti aina ole kovin hyviä.

oisko muilla mielipiteitä??? Näkyykö ap sun testis luonnossa vielä selvemmin?

No mulla ei ainakaan koskaan tollanen tulos ole ollut plussa. Haaleaakin haaleammassa haamussakin on ollut kuitenkin selvä häiväys sitä väriä.

ei niin kovin selvästi..jotenkin tuntuu, että mä oon katteluu sitä liikaa ja se on alkanu haalistua :D Kyllä mä taidan heittää koko tikun roskiin ja tyytyä siihen, että nega se on. Sun viivas näyttää kyllä paljon selvemmältä! Tuu ihmeessä sit kertoon, mitä toinen testi näytti!! Mitkä sulla on kaalipää nyt kiertopäivät?

Kaalipäällä mun mielestä haamu, mutta ap:lla nega. Mä oon kans saanu liuskoilla just tollasia harmahtavia viivanpaikkoja, varsinki ku ne kuivuu. Sitten kun tärppäs niin kyllä siinä selkeesti oli väriä, vaikka olikin haalea viiva ja aika aikasin vieläpä testasin CB:n +/- testillä.

tulin kasn siihen nega-tulokseen ite.. eli, voi hyvällä omallatunnolla vetää vaikka perseet tänää.. mä joskus lupaisn itelleni, että en enää sorru kyttäileen noita liuskoja..mutta.. aina sitä vaan toivoo..turhaan :( ja tän merkkisestä en viimeks muistaakseni saanu viivanpaikkaakaan näkyviin..
mutta nyt on tikku roskissa ja unohdan testailun taas kuukaudeks:)

Kaalipäälle peukkuja!!

Alkuperäinen kirjoittaja anteeks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Mulla on tullut ko testillä monta kertaa viivanpaikka, enkä ole vielä(kään) raskaana.

*muoks. Niin ja usein jo testiajan puitteissa olen niitä saanut, jopa ihan värillisiä.

No sulla on sit kyllä ollu kemiallisia jos on väriä...

No sähän sen tiedätkin. |O

Jos verikokeessa on hcg-arvo <1, ei tasan ole kemiallinenkaan raskaus kyseessä.

Yhteistyössä