Pregent STICK- raskaustestistä !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätäinen

Vieras
Illan pippaloita varten menin ja testasin aamulla ko.testillä ja nyt siinä sitten näkyy kuivuttuaan haalee, en osaa sanoo, onko väriä-vai ei viiva, kamera ei oikein sitä havainnu, mut kyllä se siinä tikussa on.. Siis kaikki ko.testillä testailleet, antaako viivanpaikkoja helposti ja jääkö ne kuivuttuaan testiin näkyviin????

ostakaa hyvät ihmiset kunnon raskaustestejä!!! Clear Bluen digitaalisissa testeissä ei tarvitse aravailla tulosta!
Ja muutenkin tuo testien tuijottelu testiajan jälkeen ei tuo mitään muuta kuin mieliharmia ja epävarmuutta. Jos sitä viivaa ei ollut siinä testiajan puitteissa on se silloin nega.

Paha tapa jättää testit lojuun ja tiirailla niitä myöhemmin... ja toivoa... yleensä vaan mitää viivaksi tulkittavia ei ole testeihin enää piirtynyt..

Alkuperäinen kirjoittaja Voi itku:
ostakaa hyvät ihmiset kunnon raskaustestejä!!! Clear Bluen digitaalisissa testeissä ei tarvitse aravailla tulosta!
Ja muutenkin tuo testien tuijottelu testiajan jälkeen ei tuo mitään muuta kuin mieliharmia ja epävarmuutta. Jos sitä viivaa ei ollut siinä testiajan puitteissa on se silloin nega.

jaa, kyllä minä ainakin jouduin arvailemaan. Menkat olivat jo 2 viikkoa myöhässä ja niin vaan clearbluen digitesti näytti negaa vaikka raskaana olin. Pregent stick oli eka testi, joka antoi positiivisen menkkojen ollessa jo melkein 3 vkoa myöhässä, kun muut testit antoivat vaan negaa negan perään. Ainoa syy miksi jaksoin päivästä toiseen testailla, oli voimakas tunne siitä että raskaana olen.

Hei mulla sama homma! Tänään tein aamupissasta testin ja huomen tai tänään pitäs menkkojen alkaa ja siihen tuli kyllä ihan selkee viiva/viivanpaikka.....Kuivuttuaan näkyy niin selvästi ettei tartte yhtään tiirailla.Voiko noin selvästi se viivanpaikka näkyä?

mä olen saanut aina ko. testiin jo testiajallakin näkyviin todella selkeän harmahtavan viivanpaikan, enkä ole kuitenkaan koskaan raskaana ollut. ja testannut olen melkeen joka kuukausi. Eli olen sitä mieltä että ellei siitä erota selkeesti punaista väriä niin se on nega, sori!

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
mä olen saanut aina ko. testiin jo testiajallakin näkyviin todella selkeän harmahtavan viivanpaikan, enkä ole kuitenkaan koskaan raskaana ollut. ja testannut olen melkeen joka kuukausi. Eli olen sitä mieltä että ellei siitä erota selkeesti punaista väriä niin se on nega, sori!

Erottuuko se niin selvästi ettei tartte tiirailla yhtään tai mitään?? Ihan kun mulla ois tossa vähän väriä..En tiijä :/

ja piti vielä mainita että yritystä on meillä ollut jo kaksi vuotta ja melkeen joka kuukausi on tullut tuhlattua tuohon testiin rahaa. Eli mulla on ainakin tuosta testistä kokemusta, mutta voihan se sun viivanpaikkas vielä plussaksi muuttua!

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Mulla on tullut ko testillä monta kertaa viivanpaikka, enkä ole vielä(kään) raskaana.

*muoks. Niin ja usein jo testiajan puitteissa olen niitä saanut, jopa ihan värillisiä.

No sulla on sit kyllä ollu kemiallisia jos on väriä...

kyl mä tos vasemmalla puolella hennon viivan nään! Mä koitin kans ottaa omastani kuvaa mut miten saan tän järkkärin ottamaan niin läheltä et näkyy? Kannattaako ottaa salamalla vai ilman? Ei näy nimittäin näissä mun kuvissa mitään vaikka paljaalla silmällä erottuu tosi selvästi..

Mun mielestä kuvan peruusteella ei voi ainakaan sanoa, että testiviivassa ois punasta väriä. Mun saamat viivat on olleet samanlaisia ja vielä selvemminkin nähtävissä. Mutta mene ja tiedä sun kohdallas.

Juu tulee niihin viivanpaikka ja usein kuivuttuaan näkyy selvemmin. E ole ollut raskaana noista. Olen saanut haamujen haamunkin, mutta siiä on silti ero viivanpaikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalipää:
kyl mä tos vasemmalla puolella hennon viivan nään! Mä koitin kans ottaa omastani kuvaa mut miten saan tän järkkärin ottamaan niin läheltä et näkyy? Kannattaako ottaa salamalla vai ilman? Ei näy nimittäin näissä mun kuvissa mitään vaikka paljaalla silmällä erottuu tosi selvästi..

Mä otin salamalla.. kamerassani on sellanen lähikuvatoiminto.. mä oon kyllä ite jo kallistunu viivanpaikan puolelle.. kai se on paras unohtaa koko testin tiirailu ja testata sit enne vappua jos on viä tarvetta. Nyt on vasta kp 26/29--- joten en mä usko, että apteekin oma vielä mitään näyttäis.. vai olisko joku erittäin herkkä jonka apteekista sais, jos kuitenkin viä varmistais ennen ku lähtee baarikerrokselle..

Yhteistyössä